Gå til innhold

Slikking, kun på soverommet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere jenter opplevd å blitt gått ned på plutselig uten videre? Jeg elsker å bli overrasket av en blowjob mens jeg egentlig ser på film, kjører (skjer ikke ofte), eller mens jeg spiller. 

Ville dere likt at mannen tok av deg buksen og fingret/gikk ned på deg uten at du egentlig var forberedt?

Anonymkode: 196df...ca3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Det hadde jeg likt😁

Han kunne gjort det når som helst og hvor som helst😜

Skrevet

Selvfølgelig.

• Liker 5
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei, da hadde jeg fått panikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymkode: 54ffb...d95

AnonymBruker
Skrevet

Ikke opplevd det, men det hadde ikke gjort noe.

Anonymkode: cea65...c38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det elsker jeg. Det beste er når han kommer inn på badet når jeg dusjer og jeg tror han bare skal hente noe eller ordne seg ved speilet/pusse tenner, barbere seg eller lignende mens jeg står bak forhenget. Og han kler av seg og kommer inn i dusjen med meg og beundrer kroppen min før han går ned på kne og slikker meg langs sprekken, og løfter det ene benet mitt opp og ut til siden og holder det fast der så han får bedre tilgang. Det er superhot å bli slikket til orgasme i dusjen, for mens jeg står er det litt sånn at jeg holder på å knekke sammen rett før orgasmen og ikke greier å stå på bena så han må på en måte holde meg oppe , veldig manndig av han.

Det er også hot å bli overrasket når jeg bare slapper av i sofaen, det er litt sånn "åh nei ikke nå, dette er kleint, jeg ser på noe kult på tv" men så fort han får lirket tungen på plass så greier ikke tven å distrahere meg lenger ;)

En gang opplevde jeg også en som gikk under bordet når jeg satt å spiste frokost truseløs med bare silkekåpe på meg på morgenen. Han bare gikk ned og spredde bena mine og sa jeg hadde verdens deiligste ben og fitte, og litt annen pusedirtytalk og løftet på morgenkåpen og fikk seg litt juice ;)

Anonymkode: 33375...b1b

• Liker 12
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det elsker jeg. Det beste er når han kommer inn på badet når jeg dusjer og jeg tror han bare skal hente noe eller ordne seg ved speilet/pusse tenner, barbere seg eller lignende mens jeg står bak forhenget. Og han kler av seg og kommer inn i dusjen med meg og beundrer kroppen min før han går ned på kne og slikker meg langs sprekken, og løfter det ene benet mitt opp og ut til siden og holder det fast der så han får bedre tilgang. Det er superhot å bli slikket til orgasme i dusjen, for mens jeg står er det litt sånn at jeg holder på å knekke sammen rett før orgasmen og ikke greier å stå på bena så han må på en måte holde meg oppe , veldig manndig av han.

Det er også hot å bli overrasket når jeg bare slapper av i sofaen, det er litt sånn "åh nei ikke nå, dette er kleint, jeg ser på noe kult på tv" men så fort han får lirket tungen på plass så greier ikke tven å distrahere meg lenger ;)

En gang opplevde jeg også en som gikk under bordet når jeg satt å spiste frokost truseløs med bare silkekåpe på meg på morgenen. Han bare gikk ned og spredde bena mine og sa jeg hadde verdens deiligste ben og fitte, og litt annen pusedirtytalk og løftet på morgenkåpen og fikk seg litt juice ;)

Jeg likte godt dette innlegget frem til «fikk seg litt juice» Æsj.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Jeg likte godt dette innlegget frem til «fikk seg litt juice» Æsj.

Ja ikke et begrep jeg normalt sett bruker men det var nå det han kalte det, jeg satt å spiste frokost med brød og juice og han sa han også ville ha litt juice :P Greit nok tenkte jeg om ordbruken siden den passet til situasjonen om man ser det litt på humorsiden og siden jeg fortsatt var småkåt fra morgensexen vi hadde før vi stod opp, hadde bare rukket å dusje og slenge på meg morgenkåpa før han var i gang igjen og det var veldig hot å bare bli avbrutt i helt uforventet situasjoner med at han smøg seg mellom bena på meg :) Kan ikke klage på det!

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ikke et begrep jeg normalt sett bruker men det var nå det han kalte det, jeg satt å spiste frokost med brød og juice og han sa han også ville ha litt juice :P Greit nok tenkte jeg om ordbruken siden den passet til situasjonen om man ser det litt på humorsiden og siden jeg fortsatt var småkåt fra morgensexen vi hadde før vi stod opp, hadde bare rukket å dusje og slenge på meg morgenkåpa før han var i gang igjen og det var veldig hot å bare bli avbrutt i helt uforventet situasjoner med at han smøg seg mellom bena på meg :) Kan ikke klage på det!

Jeg ville heller ikke klaget på det, nei :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere jenter opplevd å blitt gått ned på plutselig uten videre? Jeg elsker å bli overrasket av en blowjob mens jeg egentlig ser på film, kjører (skjer ikke ofte), eller mens jeg spiller. 

Ville dere likt at mannen tok av deg buksen og fingret/gikk ned på deg uten at du egentlig var forberedt?

JAAA! Det har aldri skjedd meg, typen går ned på meg et par ganger i året :grine:kan vi få flere mannfolk som deg??💕:biggrin:

Anonymkode: 2395a...25e

• Liker 4
Skrevet

Ja takk! Hvor som helst, bare det ikke er folk der. :fnise: 

Noe av det beste jeg vet er surprise-sex, osv. Det gir ekstra spenning! I går natt ble jeg vekt av samboer som la hånda mi i bokseren hans - utvikla seg til heftig sex, midt på natten. Elsker sånt! 

• Liker 5
Skrevet

Det virker som dette må bli et spørsmål neste gang jeg skal på date. Hvis dama ikke liker slike overraskelser så blir det heller ikke noe forhold med meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date til helga! Dette må jeg prøve!

Anonymkode: 4faec...799

• Liker 2
Skrevet

Bare fint med impulsive innslag.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør de.

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok stilt meg litt likegyldig. Det virker jo veldig kjedelig og mekanisk fremgangmåte? 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være farlig for deg selv og andre i trafikken 😱 Så pass på.

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, Supernova17 skrev:

Det kan være farlig for deg selv og andre i trafikken 😱 Så pass på.

Får nå parkere bilen først ja

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det blir litt voldsomt å prøve det på første date?

Anonymkode: 4faec...799

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...