panda01 Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 (endret) kan legen henvise meg Ocd teamet uten å gå på Dps ?har ikke lyst å gå på dps det er sløsing med penger og tid eg vet at jeg har ocd Endret 5. juni 2018 av panda01
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 43 minutter siden, panda01 skrev: kan legen henvise meg Ocd teamet uten å gå på Dps ?har ikke lyst å gå på dps det er sløsing med penger og tid eg vet at jeg har ocd Nei. Det må søkes fra 2 linje tjenesten Anonymkode: 8abf8...b7a 1
Lava Anne Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 45 minutter siden, panda01 skrev: kan legen henvise meg Ocd teamet uten å gå på Dps ?har ikke lyst å gå på dps det er sløsing med penger og tid eg vet at jeg har ocd Nei.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Selvom du nesten er sikker på at du har OCD (tvangslidelse) så må du få det utredet før du eventuelt kan få behandling eller henvisning til OCD-teamet.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 Jeg måtte ihvertfall innom DPS som igjen sendte meg videre til OCD team etter 1 samtale. Anonymkode: 1adcc...858
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå