AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Jeg har de siste årene slitt en del med søvn. Stress på jobb, en hjerteoperasjon og at samboeren har vært i konflikt med sin datters mor har gjort at stressnivået har vært skyhøyt. Nå har det meste falt på plass og ordnet seg heldigvis, og glad er jeg for det. Jeg merker imidlertid at stresset henger igjen i kroppen og at det ofte er vanskelig å sove. Har fått imovane av fastlegen, men har ikke lyst til å stå på de for lenge. Har forsøkt et reseptfritt legemiddel som heter pascoflair de siste kveldene, og til min overraskelse føler jeg at det funker. Er det noen her som har erfaring med pascoflair? Kan man få det på resept hos fastlegen? Det koster litt. Tar ellers imot alle tips mot søvnløshet 😊 Anonymkode: 03659...104
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Jeg håper du klarer å få orden på søvnen din uten Imovane. Jeg har vært avhengig av både Imovane 7,5 mg og to typer antipsykotikum i to år for å få sove. Uten blir jeg helt søvnløs. Jeg er syk og svært følsom for å ikke få nok søvn så det har hittil ikke vært snakk om å slutte med det, men jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal bli i stand til å sove uten medikamenter i framtiden. Anonymkode: 20f63...58e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå