Gå til innhold

planlegging før frieri???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde dere planlagt hvordan dere så for dere brylluppet allerede før mannen fridde og hvor langt gikk dere i planleggingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke planlagt noe som helst!

Skrevet

Vi hadde tenkt noen ting, men det var først helt på slutten. Min kjære fridde, men det kom ikke som noen stor overraskelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei....skulle nemlig ikke gifte meg, jeg :wink:

Skrevet

Eh... Har vel hatt noen mer eller mindre ubevisste forestillinger, kanskje... :ler::sjenert:

Tror jeg har plukket opp en del ideer fra bryllup jeg har vært i f.eks - man gjør seg jo tanker. Da vi begynte å planlegge, visste jeg veldig godt hvordan jeg ikke ville ha det ihvertfall!

Men samtidig har jeg alltid sagt at jeg ikke skulle bli en slik patetisk bridezilla med urealistiske prinsessedrømmer som har brudekjolen klar i skapet i påvente av en mann... :hoho:

Og ja - slike damer finnes faktisk!! :o

Har f.eks aldri kjøpt et bryllupsblad før mannen fridde. Og lot det være opp til han å fri - hvis han ville bli gift! :wink:

Skrevet

Har vel alltid hatt idéer om hva jeg liker og ikke liker, men ingenting mer enn det. Har alltid visst at jeg ikke ville ha noe stort bryllup, og for meg er ekteskapet det viktigste og bryllupsdagen egentlig veldig underordnet.

Skrevet
Nei....skulle nemlig ikke gifte meg' date=' jeg :wink:[/quote']

Ikke jeg heller ;)

(også endte jeg opp med å fri selv :roll: )

Skrevet
Nei....skulle nemlig ikke gifte meg' date=' jeg :wink:[/quote']

:ler:

Vi hadde liksom en avtale vi, om at vi IKKE skulle forlove oss...så vi hadde ikke planlagt en centimeter, før den sniken gikk ned på kne! :wink:

Skrevet

Nei, hadde ikke planlagt noe. Hadde vel hatt en og annen dagdrøm etter jeg ble sikker på at det var mannen i mitt liv, men ikke noe direkte planlegging, nei..

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, jeg har aldri hatt ungjentedrømmen om hvordan bryllupet mitt skulle bli. Så her var ingenting planlagt før min kjære fridde til meg en vakker sommerdag i 2004 :hjerte:

Skrevet

Vi planla litt både jeg og sambo...snakket om mat, om kirke osv... og om hvordan bryllupet IKKE skulle være(om vi f.eks så et teit tv-program om amerikanske bryllup... :ler: )

Skrevet

Nei, så langt rakk jeg aldri å tenkte før han fridde :wink:

Skrevet

Vi er forlovet uten frieri, vi... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi er forlovet uten frieri, vi...  :roll:

Vi også er det.. Og ikke har vi snakket noe om når vi skal gifte oss heller. Forlovet på ubestemt tid heter det vist...

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde jo snakket litt om giftemål og bryllup før jeg fridde, men jeg hadde på ingen måte planlagt noen detaljer før frieriet.

Men jeg kom ganske kjapt i gang etterpå ja! :wink:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle svar....

Tror vi er ganske nerme en bestemmelse for når vi skal gifte oss. Eller, jeg bare venter på at sambo skal få ut fingern..

Vi forlovet oss for 2 år siden uten å ha bestemt når vi skulle gifte oss. Rett og slett fordi vi begge viste at vi ville dele resten av livet med den andre. Når det kommer til giftemål, så har det litt med penger og gjøre. Nå vil jeg ikke ha noe stort bryllupp. 20-25 gjester, tinghuset og et bitte lite selskap etterpå... Skulle nok klart og fått det så billig så.. :wink:

Kan ikke hjelpe for det, men jeg har visse planer klare i hodet mitt. Vet sånn ca. hvordan jeg skal lage innbydelsene, hvordan selskapet sånn ca kan arrangeres..

Hmm... lurer på om jeg er litt "syk" som har planene klare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...