Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Lava Art

Recommended Posts

AnonymBruker

Noen som har erfaring med denne Lava Art foundation'en som det stadig dukker opp reklamerer for på Facebook? Lurer på om den er så sykt dekkende som det ser ut som, om den er enkel å påføre, ser ok ut, pris, osv

Anonymkode: 96c55...0cb

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke kjøp! Den sklir av som om det skulle vært olje på vann. Skal du klø deg på nesa er den borte liksom.
Prisen er lureri for de krever at man skal abonnere så hvis man ikke bruker den ofte må man fortsatt betale for påfyll selvom man ikke har brukt opp den gamle.

Anonymkode: 685d9...8ad

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjøp! Den sklir av som om det skulle vært olje på vann. Skal du klø deg på nesa er den borte liksom.
Prisen er lureri for de krever at man skal abonnere så hvis man ikke bruker den ofte må man fortsatt betale for påfyll selvom man ikke har brukt opp den gamle.

Takk, da holder jeg meg langt unna! :)

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med den jeg. Jeg har Rosacea, og den dekker veldig bra og holder hele dagen. Den legges på et minutt eller to, og min forsvinner ikke når jeg klør meg på nesa... Den kjennes god ut på huden, skinner ikke på bilder og smitter ikke like lett over på klær som de jeg har prøvd før. 

Jeg bestilte feil fargetone først, og fikk da tilsendt en ny fargetone helt gratis selv om det var jeg som hadde gjort feilen. Det er god service, synes jeg. 

Hvis man ikke bruker opp foundationen før man får en ny, kan man ta kontakt og få lengre intervall mellom utsendingene. Det har ihvertfall jeg gjort. Det er en foundationpute oppi boksen, og hvis man snur den når den begynner å bli tørr i stedet for å bytte den så har man foundation i et par uker til. 

Anonymkode: 156f5...eb9

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med den jeg. Jeg har Rosacea, og den dekker veldig bra og holder hele dagen. Den legges på et minutt eller to, og min forsvinner ikke når jeg klør meg på nesa... Den kjennes god ut på huden, skinner ikke på bilder og smitter ikke like lett over på klær som de jeg har prøvd før. 

Jeg bestilte feil fargetone først, og fikk da tilsendt en ny fargetone helt gratis selv om det var jeg som hadde gjort feilen. Det er god service, synes jeg. 

Hvis man ikke bruker opp foundationen før man får en ny, kan man ta kontakt og få lengre intervall mellom utsendingene. Det har ihvertfall jeg gjort. Det er en foundationpute oppi boksen, og hvis man snur den når den begynner å bli tørr i stedet for å bytte den så har man foundation i et par uker til. 

Anonymkode: 156f5...eb9

Hvor lenge varer den, da, hvis man bruker den daglig?

Jeg skjønner heller ikke helt hvordan den er laget. Den som man bruker til å påføre med, hva er den laget av, og kan den vaskes?

AnonymBruker

Hvis du er nysgjerrig på cushion foundation som lava art er så kjøp heller en fra ebay. Fem ganger billigere og akuratt samme produkt og ingredienser.

Annonse

sekretær

Fikk tilsendt refiller fra Lava Art tiltross for at jeg hadde sagt opp abonnementet, de sier de ikke har mottatt oppsigelsen, som jeg sendte dagen etter første pakke. De sier også at en kan ikke si opp ett abonnement men en kan stoppe det. Les reglene deres, der står det at en kan si opp. Jeg tåler ikke produktet men har endt opp med at jeg må betale 600 kr for produktet, 48 kr for retur av varene, 99 kr for at Lava Art skal sende refillene tilbake til meg + purregebyr pga at rekningen har forfalt.

Pauline

Jeg liker den. Lett og fin