AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Del Skrevet 4. juni 2018 Noen som har erfaring med denne Lava Art foundation'en som det stadig dukker opp reklamerer for på Facebook? Lurer på om den er så sykt dekkende som det ser ut som, om den er enkel å påføre, ser ok ut, pris, osv Anonymkode: 96c55...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Del Skrevet 4. juni 2018 Ikke kjøp! Den sklir av som om det skulle vært olje på vann. Skal du klø deg på nesa er den borte liksom. Prisen er lureri for de krever at man skal abonnere så hvis man ikke bruker den ofte må man fortsatt betale for påfyll selvom man ikke har brukt opp den gamle. Anonymkode: 685d9...8ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Del Skrevet 5. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke kjøp! Den sklir av som om det skulle vært olje på vann. Skal du klø deg på nesa er den borte liksom. Prisen er lureri for de krever at man skal abonnere så hvis man ikke bruker den ofte må man fortsatt betale for påfyll selvom man ikke har brukt opp den gamle. Anonymkode: 685d9...8ad Takk, da holder jeg meg langt unna! Anonymkode: 96c55...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg er veldig fornøyd med den jeg. Jeg har Rosacea, og den dekker veldig bra og holder hele dagen. Den legges på et minutt eller to, og min forsvinner ikke når jeg klør meg på nesa... Den kjennes god ut på huden, skinner ikke på bilder og smitter ikke like lett over på klær som de jeg har prøvd før. Jeg bestilte feil fargetone først, og fikk da tilsendt en ny fargetone helt gratis selv om det var jeg som hadde gjort feilen. Det er god service, synes jeg. Hvis man ikke bruker opp foundationen før man får en ny, kan man ta kontakt og få lengre intervall mellom utsendingene. Det har ihvertfall jeg gjort. Det er en foundationpute oppi boksen, og hvis man snur den når den begynner å bli tørr i stedet for å bytte den så har man foundation i et par uker til. Anonymkode: 156f5...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Del Skrevet 5. juni 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med den jeg. Jeg har Rosacea, og den dekker veldig bra og holder hele dagen. Den legges på et minutt eller to, og min forsvinner ikke når jeg klør meg på nesa... Den kjennes god ut på huden, skinner ikke på bilder og smitter ikke like lett over på klær som de jeg har prøvd før. Jeg bestilte feil fargetone først, og fikk da tilsendt en ny fargetone helt gratis selv om det var jeg som hadde gjort feilen. Det er god service, synes jeg. Hvis man ikke bruker opp foundationen før man får en ny, kan man ta kontakt og få lengre intervall mellom utsendingene. Det har ihvertfall jeg gjort. Det er en foundationpute oppi boksen, og hvis man snur den når den begynner å bli tørr i stedet for å bytte den så har man foundation i et par uker til. Anonymkode: 156f5...eb9 Hvor lenge varer den, da, hvis man bruker den daglig? Jeg skjønner heller ikke helt hvordan den er laget. Den som man bruker til å påføre med, hva er den laget av, og kan den vaskes? Anonymkode: 96c55...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Del Skrevet 5. juni 2018 Hvis du er nysgjerrig på cushion foundation som lava art er så kjøp heller en fra ebay. Fem ganger billigere og akuratt samme produkt og ingredienser. Anonymkode: 685d9...8ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sekretær Skrevet 17. januar 2019 #7 Del Skrevet 17. januar 2019 Fikk tilsendt refiller fra Lava Art tiltross for at jeg hadde sagt opp abonnementet, de sier de ikke har mottatt oppsigelsen, som jeg sendte dagen etter første pakke. De sier også at en kan ikke si opp ett abonnement men en kan stoppe det. Les reglene deres, der står det at en kan si opp. Jeg tåler ikke produktet men har endt opp med at jeg må betale 600 kr for produktet, 48 kr for retur av varene, 99 kr for at Lava Art skal sende refillene tilbake til meg + purregebyr pga at rekningen har forfalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 17. januar 2019 #8 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg liker den. Lett og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Del Skrevet 25. februar 2020 Andre erfaringer? 😊 Anonymkode: 6bd7e...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 25. februar 2020 #10 Del Skrevet 25. februar 2020 Beste jeg har brukt på huden av sminke tror jeg, men nei, den sitter ikke veldig bra. Er også veldig dyrt å abonnere på, jeg meldte meg av etter 6 mnd tid. Etter noen år uten sminke har jeg nå gått over til Idun, den tåler jeg sånn ca bra,men den er litt for gul den jeg har i farge også syntes jeg forpakningen er dum, liker pumpeflasker evt tube.. Men selve produktet til lava art syntes jeg var bra, fikk myk og fin hud, ga fuktighet, så naturlig ut, klødde ikke på huden eller ga meg urenheter. Har lyst til å prøve å finne noe annet som gjør så godt for huden, men som sagt så sitter den ikke spesielt bra, så det er et stort minus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Del Skrevet 3. mars 2020 Jenter, vær forsiktige, når dere handler hos LavaArt. Denne bedriften oppretter automatisk abonnent ved første kjøp, og deretter har de tilgang til kontoen din og fortsetter å sende varene du har ikke bestilt . De sender verken angreskjema eller returlappen og du må sende varene tilbake selv og får bare halvdelen av det du har betalt . Disse handlingene er kvalifisert som helt ulovlige , ifølge Forbrukerrådet , jeg har snakket med. I tillegg kan produkt forårsake allergi og utslett, som LavaArt burde informere om Derfor vær opps på dette,som Forbrukerrådet kalte dette for svindel. Anonymkode: 8845c...d04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymou Skrevet 20. desember 2020 #12 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.6.2018 den 16.53): Hvis du er nysgjerrig på cushion foundation som lava art er så kjøp heller en fra ebay. Fem ganger billigere og akuratt samme produkt og ingredienser. Anonymkode: 685d9...8ad Hvilken burde man kjøpe på eBay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Del Skrevet 16. januar 2021 Den sitter dårlig, man må ha abonnement og de ignorer at du prøver å si opp. Dette er ren svindel. Anonymkode: 7a32c...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #14 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg er veldig fornøyd med LavaArt. Har forsøkt både den matte og den andre for normal hud. Den matte er best for meg for jeg blir fort blank i huden. Jeg sa opp mitt abonnoment i sommer og det var null problem, sendte mail. Nå har jeg startet det igjen. Anonymkode: d858f...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 23. januar 2021 #15 Del Skrevet 23. januar 2021 Ser ekstremt fettete og oljete ut på reklamen, hadde ikke takla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Del Skrevet 24. april 2023 Får reklame for disse opp på min Facebook hele tiden. Har så lyst å prøve, men usikker på farge. Noen som har eksempler på lignende produkt man kan få kjøpt i fysisk butikk? Anonymkode: c4cfe...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #17 Del Skrevet 25. april 2023 Den er fake faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #18 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg har aldri hatt problemer med dem. Var skeptisk i utgangspunktet, men tester og ble fornøyd. Kansellerte en periode, var ikke noe problem. Også fornøyd med produktet. Anonymkode: 2c1c1...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå