Gå til innhold

Innpåsliten dame. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt meldinger og bilder med ei i en periode. Vi har også vært fysiske. Men etter at hennes mann oppdaget oss for tredje gang vil ikke jeg fortsette mer. Jeg kan ikke utsette meg for mer styr fra han. Hun fortsetter likevel å sende meg meldinger. Jeg ignorerer meldingene. Har sagt fra én gang om at det er slutt og det burde vel holde?

Anonymkode: be6c4...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det burde holde. Høres ut som dette er en dame (og mann) du burde holde deg langt unna. Blokker henne. 

Anonymkode: 0ae33...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har sagt fra på en måte som ikke kan misforstås (dvs. ikke "får se hva som skjer", men heller "Det var hyggelig å bli kjent med deg, men må gå videre i livet nå, det er derfor slutt") og hun fortsatt sender meldinger så må du jo bare ignorere det. Det er nok lurt med tanke på din egen sikkerhet også, om du allerede har fått styr fra mannen hennes i tillegg, så kan det å falle for meldingene hennes og svare provosere han til å gjøre noe mot deg. Sånt kan skje dersom man innleder noe med ei som er opptatt. Finn heller en partner som er singel. 

Anonymkode: bd1cc...26a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør holde men holder sjeldent når noen har følelser for en. Du må si fra klart og tydelig igjen og si at du ikke ønsker mer kontakt fra henne.

Anonymkode: 6107f...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke han i 20-årene som er ny kollega på jobben hennes? Mannen hennes skrev nemlig innlegg her 🤣

Mange slike situasjoner for tiden, bare hold deg unna.. Du er med på å ødelegge et ekteskap, tenk på stakkars mannen som sitter der hjemme. Hva hadde du gjort om det var deg? Blokker kjerringa og gå videre i livet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt litt før du innledet noe med en opptatt dame du og da. Selvfølgelig reagerer mannen hennes. Hva ville du ha gjort om noen drev med dama di? Tragisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du sex og flørter med en som er gift? Er du virkelig desperat? Du kan jo starte med å blokkere  nummeret hennes og ikke svare på meldingene hennes.  Hun kommer nok ikke til å gi seg dersom du svarer henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts hvor mange trolletråder skal du lage? Du ødelegger all troverdighet på forumet.

Anonymkode: c44bf...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 timer siden, bettsa skrev:

Hvorfor har du sex og flørter med en som er gift? 

12 timer siden, wintergirl skrev:

Kunne tenkt litt før du innledet noe med en opptatt dame du og da. 

 

Hvis en part i et forhold har bestemt seg for å være utro leter mann til man finner noen. Er man "ridderlig" nok til å si nei takk er det bare spørsmål om tid før vedkommende finner seg en annen istedenfor. 

Jeg skjønner ikke hvorfor mannen finner seg i dette i det hele tatt. Utroskap er spikeren i kisten for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, padawan skrev:

 

Hvis en part i et forhold har bestemt seg for å være utro leter mann til man finner noen. Er man "ridderlig" nok til å si nei takk er det bare spørsmål om tid før vedkommende finner seg en annen istedenfor. 

Jeg skjønner ikke hvorfor mannen finner seg i dette i det hele tatt. Utroskap er spikeren i kisten for min del. 

Deg om det. Nå var det Ts som hadde "problemer" Sånn går det når man ikke er riddelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rosatoast skrev:

Du er vel ikke han i 20-årene som er ny kollega på jobben hennes? Mannen hennes skrev nemlig innlegg her 🤣

Mange slike situasjoner for tiden, bare hold deg unna.. Du er med på å ødelegge et ekteskap, tenk på stakkars mannen som sitter der hjemme. Hva hadde du gjort om det var deg? Blokker kjerringa og gå videre i livet. 

Hvilket innlegg? 

Anonymkode: 9965a...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket innlegg? 

Anonymkode: 9965a...4ca

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke samme sak som den dere viser til.

Hun sier hun vil ha en avslutning siden jeg kuttet henne ut helt brått. En siste gang visstnok. Har bedt henne stoppe, men dette respekterer hun ikke. 

Anonymkode: be6c4...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send ett siste dikt fra Jesus:

Roser er røde,

Fioler er blå,

Mellom oss er det slutt,

Så slutt å spam meg trutt.

 

Og så block henne hvis hun alikevel fortsetter...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke blokkere henne. Da kommer hun hjem til meg for å snakke. Hun vil snakke med meg sier hun. Kan ikke la henne gjøre det for hvis mannen oppdager det er det meg det går ut over.

Anonymkode: be6c4...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen hennes vet om deg allerede,  så får du bare sende ham en melding, og si at hun ikke vil la deg være i fred. 

Anonymkode: 48c75...ba4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en ond sirkel dette, for om jeg tyster på henne er jeg redd hun gjør det samme med meg. Jeg vil ikke at dette skal ut. Kanskje jeg bare burde gi henne den avslutningen og håpe at mannen ikke finner det ut..

Anonymkode: be6c4...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/4/2018 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Jeg har sendt meldinger og bilder med ei i en periode. Vi har også vært fysiske. Men etter at hennes mann oppdaget oss for tredje gang vil ikke jeg fortsette mer. Jeg kan ikke utsette meg for mer styr fra han. Hun fortsetter likevel å sende meg meldinger. Jeg ignorerer meldingene. Har sagt fra én gang om at det er slutt og det burde vel holde?

Anonymkode: be6c4...a11

Si at det er et enormt mannfolk overskudd i Norge og at det er mange flere og bedre enn deg å velge iblant ....si til han pusen av en mann hun har at han bør dra å finne seg noe mer eksotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 21.18, AnonymBruker skrev:

Jeg har sendt meldinger og bilder med ei i en periode. Vi har også vært fysiske. Men etter at hennes mann oppdaget oss for tredje gang vil ikke jeg fortsette mer. Jeg kan ikke utsette meg for mer styr fra han. Hun fortsetter likevel å sende meg meldinger. Jeg ignorerer meldingene. Har sagt fra én gang om at det er slutt og det burde vel holde?

Anonymkode: be6c4...a11

Ja, stakkars deg som må utsette deg for mer styr ifra mannen hennes. Du må ha det bra trasig ❤️

Anonymkode: 8f585...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorering er bare pysete og ekstremt umodent. Vær heller direkte og ærlig. 

Anonymkode: 21466...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...