Gå til innhold

Angst eller bare bekymret?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vet ikke om dette er rett plass å skrive men jeg prøver. Det siste halvåret har jeg slitt utrolig mye med hjertebank og vært konstant urolig. Kan sammenlignes med den følelsen når noen nylig har skremt deg, bare at den ikke går bort. Er redd for alt og ser for meg det værste hele tiden. Har nylig begynt å studere ved et universitet som har vært en påkjenning, litt utenfor trygge rammer hjemme. Prøvde å dra innom helsestasjon for ungdom, der jeg fikk høre at det var normalt å være bekymret. Jeg føler at denne bekymrelsen går ut over hverdagen min, jeg er aldri aktiv muntlig under forelesninger lengre og veldig redd for at andre mennesker rundt meg ikke er så snille som de gir uttrykk for å være. Jeg har også fått utrolig dårlig hukommelse etter at jeg begynte å merke dette. Jeg vet dere ikke er leger men har noen opplevd noe liknende? Er det kun vanlig bekymrelse?

Anonymkode: 01e18...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan høres ut som angst ja. Leit at du ikke ble tatt på alvor hos helsestasjon for ungdom. Finnes det en studenthelsetjeneste du kan henvende deg til? Flott at du ønsker å ta tak i det - angst er faktisk veldig lett å gjøre noe med bare man får hjelp. Lykke til :)

Gjest Ingrid78
Skrevet

Det høres ut som angst og/eller stress. Jeg får samme reaksjoner i kroppen både av angst og stress. 

Skrevet

Gå til sio helse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...