Gå til innhold

Nyter du utsikten nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med kjempe varme og solfyllte strender er det nesten umulig å ikke legge merke til litt kropp, både blant kvinner og menn? Det kan ikke bare være jeg som koser meg med å se på alle de kjekke mennene og de vakre kvinnene som går rundt i badetøy nå? Kanskje ekstra siden jeg er nysingel? Er det harmløst, er det noe alle gjør, eller er det mitt overseksualiserte hode som slår inn for fullt?😂

Tenker du over at noen kanskje ser litt ekstra på deg akkurat i disse dager? (jeg er forøvrig litt nysgjerrig på voyeurisme, så før noen fjerndiagnosierer meg, så sier jeg det selv).

Anonymkode: f5758...8ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har en dårlig valgt og lite beskrivende tittel på ditt innlegg. Selv om det ligger på seksualitetsforumet og det dermed kan gi noen assosiasjoner så er det fortsatt for lite beskrivende. Fint om du kan bidra mot forsøplingen av forumforsidene med å legge litt mer arbeid i valg av tittel!

Anonymkode: b6438...fef

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har en dårlig valgt og lite beskrivende tittel på ditt innlegg. Selv om det ligger på seksualitetsforumet og det dermed kan gi noen assosiasjoner så er det fortsatt for lite beskrivende. Fint om du kan bidra mot forsøplingen av forumforsidene med å legge litt mer arbeid i valg av tittel!

det er ikke så vanskelig å skjønne? tror det er du som har et problem, ikke ts :) 

Anonymkode: 9a643...489

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

det er ikke så vanskelig å skjønne? tror det er du som har et problem, ikke ts :) 

Anonymkode: 9a643...489

Jeg har en fantastisk utsikt her jeg sitter nå. Men siden jeg hverken ser mennesker eller dyr er det vanskelig å tolke noe seksuelt inn i det. Med den valgte tittelen kunne den passet på et helt annet forum.

AnonymBruker
Skrevet

#metoo

Anonymkode: 56bfd...b54

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg blir tent av sol og vind mot naken hud. Jeg kan sette pris på å se på andre, men det er ikke viktigste trigger. Jeg er nok mer ekshibisjonist enn voyeurist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...