AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Hei, jeg har bestilt noen flasker fra bestillingsutvalget på vinmonopolet. Aldri gjort det før, og det er snakk om henting på et pol like utenfor Oslo. Alle skulle være på lager. Nå har det tatt en uke og jeg har fortsatt ikke hørt noe, hvor lang tid pleier det å ta før bestillingen er klar til å hentes? Anonymkode: 1190a...616
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 En ukes tid burde holde, særlig når varene er på lager, etter min erfaring. Ta kontakt med kundeservice. Anonymkode: 38cc6...a5b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Først og fremst kommer det an på når de ulike leverandørene leverer til det enkelte polet. Hos noen er det en lev. èn uke, og en annen uken etter. I tillegg er det en dusteting i systemet, som gjør at dersom èn av feks 5 bestilte varer ikke kommer, (eller kommer senere pga annen leverandør), så sendes det ikke ut hentemelding før alt er kommet. Med mindre de ansatte gjør det manuelt. Anonymkode: e9807...560
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Bestilte fredag 25 (sent på dagen), fikk de torsdag 31 Anonymkode: 3b5f2...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå