Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere opplevd smerter i søvne før? For 4 år siden begynte jeg å oppleve søvnparalyse, det har skjedd så mange gangner at jeg ikke husker antallet. For dere som aldri har hørt om søvnparalyse er det når du sovner og våkner midt i søvnen. Kroppen er lam men du åpner øynene og hallusinerer ting i rommet, du har ingen kontroll over kroppen eller tankene, klarer ikke å bevege deg eller komme deg ut av det. Jeg har opplevd å se ansikt over meg og flyvende svarte skapnigner i rommet. Nå det siste året har det forandret seg, jeg ser ikke lenger ting i rommet men jeg opplever intense smerter i søvne. Jeg legger meg ned for å sove, og innen en hvis tid så kommer smertene som et lyn i hodet, kjeven og tennene. Når det skjer blir jeg utrolig redd og prøver å komme meg ut av det, men smertene blir bare 100 ganger verre. Jeg har ingen kontroll utenom å prøve å slappe av, noe som er forferdelig vanskelig. Når jeg slapper av kan jeg prøve å forsiktig bevege foten, noen ganger funker det, andre ganger ikke.. Når jeg våkner husker jeg ALT fra ''søvnen'' og hjerte banker fort, kroppen er også helt nummen. Har noen av dere opplevd dette? 

Anonymkode: b8eb9...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...