solmåneogstjerner Skrevet 5. juni 2018 #21 Skrevet 5. juni 2018 2 timer siden, Antoinette skrev: Ca. en mill. kulturelle referanser fra utallige filmer, serier og komikere. Ingen skal beskylde meg for å være original. 2 timer siden, Antoinette skrev: Når hun nevnte låvefest så....... Så låvefest betyr at det er forventet at man har sex med slektninger. Ok, visste ikke det. Skal holde meg unna slike fester da
Tøytigern Skrevet 5. juni 2018 #22 Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Så låvefest betyr at det er forventet at man har sex med slektninger. Ok, visste ikke det. Skal holde meg unna slike fester da Har vært på slike og aldri sett noe til sånt... Har i tilfelle vært på feil type låvefester. Heldigvis. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #23 Skrevet 5. juni 2018 Vi gjorde det. Vielse med familie og søsken, og uka etter hadde vi fest med partytelt hjemme. Uformell stemning, men likevel noen elementer som gjorde det til noe litt mer enn en vanlig fest. Vi fikk masse gode tilbakemeldinger og jeg vil alltid tenke tilbake på den festen som en fantastisk kveld med gode venner. Go for it! Anonymkode: 367e3...287
NattiNugatti Skrevet 5. juni 2018 #24 Skrevet 5. juni 2018 (endret) Jeg har vært på en bryllupsfest hvor vielsen hadde vært en måned tidligere. Følelsen jeg satt igjen med etter festen var at vi ble invitert til en billig bryllupsfest (med svidd Toro-gryte) for at brudeparet skulle få noen av de fine tingene de hadde på ønskelista si.. 😝 Men det høres ut som dere har gjestene litt mer i fokus, så da kan det bli en fin markering. Endret 5. juni 2018 av NattiNugatti Endret
Gjest O.G. Skrevet 6. juni 2018 #25 Skrevet 6. juni 2018 16 timer siden, NattiNugatti skrev: Jeg har vært på en bryllupsfest hvor vielsen hadde vært en måned tidligere. Følelsen jeg satt igjen med etter festen var at vi ble invitert til en billig bryllupsfest (med svidd Toro-gryte) for at brudeparet skulle få noen av de fine tingene de hadde på ønskelista si.. 😝 Men det høres ut som dere har gjestene litt mer i fokus, så da kan det bli en fin markering. Tror det lett kan bli sånn når de vil gjøre det billig, men likevel ha fest.
Ymra Skrevet 6. juni 2018 #26 Skrevet 6. juni 2018 Bryllupsfest som låvefest kan være helt magisk! Et av de beste brllupene jeg har vært i var på en låve - helt enkelt med grillbuffet, papptalerkner og ingen hvite duker, men skikkelig bra musikk, mange gode venner og full fest hele natten. Synes opplegget du skisserer er finfint, enkelt og potensiale for en skikkelig fest.
Gjest BearMama Skrevet 7. juni 2018 #27 Skrevet 7. juni 2018 På 4.6.2018 den 12.14, AnonymBruker skrev: Jeg og min forlovede har lyst å ha et lite og intimt bryllup. Vi er usikker på om vi vil inkludere nærmeste familie eller om vi skal reise vekk og gifte oss alene. Men vi vet venner og familie gjerne vil feire oss. Og vi synes jo det er kjekt. Men vi vil ikke ha noe veldig formelt, taler, 3retters, dyrt bryllup. Synes dere det hadde vært kjekt å bare invitert til fest feks en helg etter vi hsr giftet oss? Med feks enkel fingermat eller gryterett. Kunne også vært kjekt med et skikkelig lovefest. Feks med noen aktiviteter som riding, potetløp, dans, øl og vin, hesteskokasting ol. Anonymkode: cb9b2...5b4 Vi hadde tenkt å stikke av, men svigermor fikk nyss om det. Hun krevde å være med og hun insisterte på en finere middag som hun og nærmeste familie spanderte. Men etter en kort vielse på Tinghuset og middag dro vi rett på flyplassen som planlagt. Aldri drømt om noe stort og fancy bryllup. Synes ofte det handler mer om det enn om eksyedkapet og kjærligheten. 10 år senere er vi fremdeles godt godt med barn tross billig bryllup og enkle billige gifteringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå