Gå til innhold

Hvordan vet du om du blir playet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg trodde jeg var eksperten når det kom til playere, men jeg er kanskje ikke det alikevel.

kan en player komme i flere nyanser? 

Kan de gidde å holde på i flere år?

kan de gidde å bruke tid på deg og snakke med deg om ting som virkelig betyr noe? 

Hvor langt kan en player gå? 

Jeg er veldig på vippen her og vet ikke hva jeg skal tenke om «playeren» min. Han sier han er gla i meg. Han er ærlig om alt jeg spørr han om, men jeg tror han player meg pga at han kan også ha sider ved seg som får meg til å føle meg brukt. 

Er det barnslig av meg å bare slette han fra alt, slik at jeg selv kan få fred og lege meg selv? 

Anonymkode: db4f1...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svar til spørsmålstegnene:

Ja.

Ja.

Ja.

Langt.

Nei.

Anonymkode: 00677...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg at den over har rett, de kan gjøre alt du har spurt om, og mer til. 

Anonymkode: c6fd5...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at man har rulet ut at man er ghostet og andre artige uttrykk, kan man tenke på playet.

Anonymkode: a709a...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playere finnes i veldig mange forskjellige nyanser, men her er noen tegn som jeg har fått av kompiser som er playere og av egne erfaringer:

- Hver gang dere møtes innebærer alkohol, og helst etter kl. 00.

- Med en gang du føler at dere kommer nærmere hverandre, trekker han seg unna og slutter å ta kontakt på en stund

- Han ser aldri på tlf når dere er sammen, selv om du ser at han får masse meldinger osv. Tlf er så klart på lydløs.

- Han sier at han ikke er klar for en kjæreste akkurat nå, men at dere fortsatt kan møtes.

- Han presser deg veldig til å ha sex hver gang dere møtes

- Han enten aldri hatt kjæreste, eller snakker konstant om eksen som såra han for mange år siden og hvor psykopat/bipolar/osv hun er.

- Du får aldri møte kompisene hans (playerne "mine" tok meg dog alltid med til kompisene sine som et trofé, så det trenger ikke bety at han liker deg).

- Dere har aldri vært på en ordentlig date.

Anonymkode: f8dba...a74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går godt an å være glad i noen selv om man ikke vil være kjæreste med de.

Anonymkode: 11b67...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lett å vite om man bevisst blir playet , eller om det er bare noe man tror man ble i ettertid. 

Det viktigste er å se hvordan vedkommende forholder seg til å gå rundt med deg i offentligheten/ venner osv. En annen sak er at dersom han/ eller hun aldri inviterer deg hjem til seg men skal kun besøke deg. Er vedkommende mye fraværende i kontakten kan det også være et dårlig tegn. Men uansett: det er vanskelig å si hvem som player eller hvem som ikke gjør. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg trodde jeg var eksperten når det kom til playere, men jeg er kanskje ikke det alikevel.

kan en player komme i flere nyanser? Ja, de kommer i alle aldre, nasjonaliteter og fasonger. Dessverre. 

Kan de gidde å holde på i flere år? "The test of time" er en teknikk jeg selv bruker for å luke ut de useriøse for jeg tenker at de ikke gidder å vente så lenge i tillegg til at de helt sikkert har venteliste og bare kan gå over til neste. Men, de som har lurt meg har holdt på mellom 6 med til 2 år. De kan være utholdende fordi de spiller med flere samtidig, dermed blir det ikke like kjedelig for de som en skulle tro. 

kan de gidde å bruke tid på deg og snakke med deg om ting som virkelig betyr noe?  Sjeldent, men jeg har opplevd det også. 

Hvor langt kan en player gå? Hos meg har de stukket etter at vi lå sammen første gangen. Altså ved første samleie, ikke ved første intime kontakt. 

Jeg er veldig på vippen her og vet ikke hva jeg skal tenke om «playeren» min. Han sier han er gla i meg. Han er ærlig om alt jeg spørr han om, men jeg tror han player meg pga at han kan også ha sider ved seg som får meg til å føle meg brukt. Stol på magefølelsen din, det er en grunn til at han gjør deg usikker. Kan være noe som er vanskelig for deg å sette ord på. Vurder nøye om han er verdt å bli såret (jeg brukte hele 2 år på å komme meg over en som såret meg) og om du klarer å la være å knytte deg til han. Husk at kvinner knytter seg til menn ved sex som en ren biologisk prosess. Du MÅ ikke ligge med han dersom du er usikker. 

Er det barnslig av meg å bare slette han fra alt, slik at jeg selv kan få fred og lege meg selv? Det er aldri barnslig å ta vare på deg selv, koste hva det koste vil. Det får være mitt råd til deg når det gjelder menn; ikke knytt deg til de for de kan være borte i morgen. Invester heller i deg selv. Elsk deg selv, vær din egen bestevenn og kjæreste. Om du klarer det, kan egentlig ingen bryte deg ned. 

Anonymkode: db4f1...1d3

Håper svarene min hjalp! Gode spørsmål og en problemstilling vi kjenner så altfor godt. Du verden, hvor bedre folk hadde det om toskene bare sluttet med det tullete spillet sitt :) Lykke til! 

Anonymkode: b410e...518

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper svarene min hjalp! Gode spørsmål og en problemstilling vi kjenner så altfor godt. Du verden, hvor bedre folk hadde det om toskene bare sluttet med det tullete spillet sitt :) Lykke til! 

Anonymkode: b410e...518

Enig med deg i at det hadde vært bedre om folk var ærlige om hva de søkte. Og ikke drev et spill for å få sex for kort eller lengre stund. Forstår ikke poenget med å lure noen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at det er minst like mange frisinnede som monogame jenter i Norge.

Det er overraskende mange jenter jeg har mistet, fordi de faktisk kun ønsket sex, og ikke noe monogamt: men jeg trodde de ønsket noe monogamt.

Selvfølgelig blir de å ejecte hvis jeg ikke vet hva jeg selv vil tro på at de antageligvis vil, og handler deretter!

Anonymkode: 00677...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Marina234 said:

Enig med deg i at det hadde vært bedre om folk var ærlige om hva de søkte. Og ikke drev et spill for å få sex for kort eller lengre stund. Forstår ikke poenget med å lure noen. 

De er har jo psykopatiske trekk de som lurer og manipulerer på den måten, lett å juge da. 

Anonymkode: c6fd5...b51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er har jo psykopatiske trekk de som lurer og manipulerer på den måten, lett å juge da. 

Anonymkode: c6fd5...b51

Helt enig. Det er "svindel" og gå bevisst inn for å lure. Psykopatisk. Enig med deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...