Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av gladsoe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke god nok grunn!? Jo det er det. Dette kan fort være noe alvorlig.

Ja, du burde ringe.

Anonymkode: df56c...426

• Liker 1
Skrevet

Du skal alltid kontakte lege ved slike blødninger - dette tror jeg du allerede VET.

Har skjønt at det er supertrendy og ha angst for alt mulig men du er forhåpentligvis voksen siden du har samboer....... på tide og vokse opp på også dette området. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange legesentre har jo egen nettside der man kan bestille time skriftlig. Dersom du skriver hva det gjelder i meldingsfeltet, og at du ønsker time raskt, så kan det være at du slipper å ta den telefonen. Hater å ringe selv.

Anonymkode: 59023...d32

Skrevet
13 minutter siden, gladsoe skrev:

Jeg har hatt blødninger i 3 uker og 2 dager (men ikke idag enn så lenge). Jeg har også vært kvalm siden onsdag, og det har blitt verre og verre for hver dag. Sambo vil jeg skal ringe legen men jeg tør ikke! Jeg føler ikke det er god nok grunn til å ringe, og tror og at en grunn til at jeg ikke tør er fordi jeg ikke er forberedt på hva de kommer til å svare. Jeg vet det er teit, men jeg HATER å snakke i tlf.

Burde jeg ringe?

Ja. Hvis du ikke vil snakke i telefon får du gå dit. Og slutt å dulle med deg selv. Det skjer ingenting hvis du får vite hva dette er. Ingenting vil forandre seg. Situasjonen vil være nøyaktig lik. Så hva du er redd for vet ikke jeg. Det du har grunn til å frykte er at det er farligere å ikke ta kontakt.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Å stikke hodet i sanden vil bare gjøre ting verre, ikke bedre. Kom deg til legen

AnonymBruker
Skrevet

Kan du få samboer til å ringe? 

Anonymkode: 51a39...5c8

Skrevet

Da har jeg ringt, takk for svar ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...