Gå til innhold

Cornelia Grimsmo


Gjest Salt&pepper

Anbefalte innlegg

Cornelia er helt herlig❤️ Synd med den andre episoden ja, men de er nye i 'gamet'. Jeg skal i alle fall følge med videre😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Salt&pepper

Cornelia forteller at hun kan huske hva hun tenkte da hun var 3 år gammel

Kan man huske hva man tenkte som 3-åring? Er det i det hele tatt mulig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
På 12.7.2018 den 22.30, Speedmaster skrev:

Cornelia er helt herlig❤️ Synd med den andre episoden ja, men de er nye i 'gamet'. Jeg skal i alle fall følge med videre😋

Det er hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Salt&pepper said:

Cornelia forteller at hun kan huske hva hun tenkte da hun var 3 år gammel

Kan man huske hva man tenkte som 3-åring? Er det i det hele tatt mulig?

 

 

Herlig video. Så deilig å se noe ekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Salt&pepper
8 minutter siden, Speedmaster skrev:

Herlig video. Så deilig å se noe ekte!

Ja : )  Men, kan man huske hva man tenkte da man var 3 år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Salt&pepper said:

Ja : )  Men, kan man huske hva man tenkte da man var 3 år gammel?

Aner ikke, men videoen var søt❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Salt&pepper skrev:

Ja : )  Men, kan man huske hva man tenkte da man var 3 år gammel?

No har eg ikkje sett videoen, men det er ikkje vanleg å huska ting ordrett sånn generelt. Men viss det er ein ting ho har «oppdatert» minnet sitt med heile tida så er det ikkje umogleg ein huskar i alle fall essensen av det. Problemet er jo at minnet er litt tricky, det er ganske lett å få seg sjølv til å tru at ein huskar ting som eigentleg ikkje har skjedd, eller legg til og trekk i frå ting etterkvart. Eg er innom tematikken i yrket mitt, og det er mange som går med minner som dei er hundre prosent sikre på har skjedd sjølv om det kan leggas fram bevis på at det ikkje er tilfelle. Med rette teknikkar er det ikkje særleg vanskeleg å skapa falske minne hjå andre folk heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
7 timer siden, decker skrev:

No har eg ikkje sett videoen, men det er ikkje vanleg å huska ting ordrett sånn generelt. Men viss det er ein ting ho har «oppdatert» minnet sitt med heile tida så er det ikkje umogleg ein huskar i alle fall essensen av det. Problemet er jo at minnet er litt tricky, det er ganske lett å få seg sjølv til å tru at ein huskar ting som eigentleg ikkje har skjedd, eller legg til og trekk i frå ting etterkvart. Eg er innom tematikken i yrket mitt, og det er mange som går med minner som dei er hundre prosent sikre på har skjedd sjølv om det kan leggas fram bevis på at det ikkje er tilfelle. Med rette teknikkar er det ikkje særleg vanskeleg å skapa falske minne hjå andre folk heller. 

Takk som svarer : ) Var noe av dette jeg tenkte selv. Og gjennom oppveksten blir man fortalt f.eks. av mor ting man gjorde som liten eller noe man sa. Eller at man blir vist bilder, og man man da danner seg disse falske minnene. 

 

Hun sa at hun kunne huske alt hun tenkte som 3-åring, hvis jeg hørte rett i videoen. Kan ha hørt feil,da : ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper

Noen som har sett youtube-videoene til Cornelia og Chris (kjæresten)? Hva synes dere? Selv  opplever jeg at hun framstår som en helt annen person sammenlignet med hennes egne videoer. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salt&pepper skrev:

Noen som har sett youtube-videoene til Cornelia og Chris (kjæresten)? Hva synes dere? Selv  opplever jeg at hun framstår som en helt annen person sammenlignet med hennes egne videoer. 

:)

Synes de er veldig annerledes enn hennes vanlige, men jeg liker de og! Synes det er gøy å se hvordan de tilbringer dagene, virker som e er flinke til å finne på mye gøy sammen, men også snakke om litt "dypere" ting. Har ikke sett alle videoene da, det blir litt mye å følge med på når hun poster så mye :P synes hun fremstår som annerledes ja, men tror denne siden av henne er like ekte! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 27.7.2018 den 16.57, decker skrev:

No har eg ikkje sett videoen, men det er ikkje vanleg å huska ting ordrett sånn generelt. Men viss det er ein ting ho har «oppdatert» minnet sitt med heile tida så er det ikkje umogleg ein huskar i alle fall essensen av det. Problemet er jo at minnet er litt tricky, det er ganske lett å få seg sjølv til å tru at ein huskar ting som eigentleg ikkje har skjedd, eller legg til og trekk i frå ting etterkvart. Eg er innom tematikken i yrket mitt, og det er mange som går med minner som dei er hundre prosent sikre på har skjedd sjølv om det kan leggas fram bevis på at det ikkje er tilfelle. Med rette teknikkar er det ikkje særleg vanskeleg å skapa falske minne hjå andre folk heller. 

Jeg husker faktisk en hendelse fra jeg var 3 år.
Jeg var alene (falt bakover på trehjulssykkel alene), så det kan ikke være plantet.
Jeg var usikker på om jeg faktisk husket det, men da jeg spurte pappa viste han meg et bilde av sårene jeg fikk og sa at jeg hadde grått når jeg kom inn og fortalt om det. Jeg spurte om dette når jeg var 17 år ca, så tror nok det er reelt. Husker ikke så mye annet (noen få ting) uten at jeg har blitt fortalt og kommet på etter det eller sett bilder og kommet på ting f. eks.

10 minutter siden, Nanette skrev:

God kveld/natt :)

Er Law of attraction det samme som i The Secret? 

Ja.

Ellers: Jeg orker ikke helt det law of attraction-greiene hennes. Har derfor unfollowet. Syns hun virker søt, men litt for "utsvevende" for meg. Hører podcasten med henne og Anniken da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, masekopp skrev:


Ellers: Jeg orker ikke helt det law of attraction-greiene hennes. Har derfor unfollowet. Syns hun virker søt, men litt for "utsvevende" for meg. Hører podcasten med henne og Anniken da.

Takk for at du svarer midt på natta :)) 

Ok, har lest The secret, men har ikke helt skjønt greia. Kan ikke skjønne at det at hun får flybilletter (hun ble spurt om å bli ned på reise med flere, men takket nei, ringe inn til flyselskapet senere og spurte om hun kunne da bli sponset/få de billettene til LA) ved å ringe inn. Selv tenker jeg at hun selv tok kontakt, og i tillegg er en offentlig figur som flyselskap vil/kan bruke til å reklamere. Så, klarer å ikke å skjønne hvordan dette er the law of attraction

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nanette skrev:

Takk for at du svarer midt på natta :)) 

Ok, har lest The secret, men har ikke helt skjønt greia. Kan ikke skjønne at det at hun får flybilletter (hun ble spurt om å bli ned på reise med flere, men takket nei, ringe inn til flyselskapet senere og spurte om hun kunne da bli sponset/få de billettene til LA) ved å ringe inn. Selv tenker jeg at hun selv tok kontakt, og i tillegg er en offentlig figur som flyselskap vil/kan bruke til å reklamere. Så, klarer å ikke å skjønne hvordan dette er the law of attraction

Hehe, nei, det er flere av de historiene om dette hun har fortalt jeg ikke tenker på som noe law of attraction 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt.

Raven Emerald, mod.

Edit: Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner.

Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...