Gå til innhold

Klær fra zizzi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfarting? Kjærringaktige eller fine?

Anonymkode: 38376...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ok klær fra størrelse 42 og oppover. God kvalitet.

Anonymkode: 667af...4cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig moderne og fine. Er med venninnen min dit noenganger, er noe for enhver smak, både eldre og unge! Funnet klær der jeg syns er fine, og ville passet min stil, men jeg tror ikke min "normal strM/S kropp ville funnet noe som passer desverre! 

Anonymkode: 0fe57...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjerring for deg? Det må vi jo nesten vite for å kunne svare på spørsmålet. Jeg har flere plagg fra Zizzi, sort bukse, to ulike skjørt, en sort finkjole, to sommerkjoler og en haug med skorter/bluser/gensre. De sitter fint på og jeg føler meg vel i dem, også fått komplimenter når jeg har på klær derfra. Det er ikke mange butikker å handle i for oss som trenger større størrelse enn 44, er det kjærring for deg så er det ditt problem. Så lenge jeg trives med det jeg har på er det viktigere enn ditt syn. 

Anonymkode: 45c75...722

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Zizzi 🙂 er str 42-44 og kunne nok funnet klær billigere andre steder. Men jeg liker kvaliteten og modellene. Dongeribuksene er fantastiske! Samme er basic-klærne. Jeg er 28 år 🙂

Anonymkode: 3eb65...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Veldig varierende. Både i fasong, stoffene og kvaliteten. Den ene måneden kan butikkene bugne av ting jeg liker, den neste er det bare "dritt" der. Anbefaler deg at du følger med jevnlig, for de får inn nyheter hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zizzi har mye forskjellig, både kjerringaktige klær og ungdommelige, freshe klær. Butikkene er franchise-drevet så det er eierne som bestemmer hva som skal tas inn i butikken, og da kan det variere veldig fra butikk til butikk hvordan utvalget er.
Kvaliteten på Zizzi-klær er helt grei. Ikke imponerende bra men ikke verre enn andre kjede-klær. Du får vel ca det du betaler for.

Det jeg liker best ved klærne derfra er at jeansene deres selges i tre ulike lengder og ulike fasonger, så man kan få bukser som passer akkurat din fasong og benlengde.

Hvis man ikke er kjent med merket, må man være obs på at størrelsene deres er litt annerledes. En S tilsvarer str 42/44, M str 46/48, L str 50/52 og XL str 54/56. Da jeg jobbet på Zizzi måtte jeg stadig "advare" kundene om at vi hadde egne størrelsesskjema.

Anonymkode: 0f1b0...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier varierer det veldig. Jeg sverger til bukser derfra, og har en del kjoler med tilbehør. Topper er verre med, for det er svært varierende hvordan de er i form, farge og mønster. Jeg liker ikke store print, mønster og "skrikende" farger, og da utgår mye for min egen del. Men generelt er kvaliteten bra, de har gode størrelser og har litt for alle aldre. Kunne vært billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende når det gjelder stil. Synes de har hatt veldig mye kjerringklær i det siste. Skal sies at jeg synes kvaliteten er ganske bra, men synes egentlig at klærne er litt overpriset, så handler kun på salg. Har et par softshell-jakker derfra som holder seg veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Zizzi har mye forskjellig, både kjerringaktige klær og ungdommelige, freshe klær. Butikkene er franchise-drevet så det er eierne som bestemmer hva som skal tas inn i butikken

Anonymkode: 0f1b0...6ef

Faktisk så er det nesten ingen franchisetaker igjen, de aller fleste nå er i kjede med felles inntak av klær.

Ellers stemmer resten av det du sier. 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Zizzi har blitt mye bedre de siste 1-2 årene. For snart fire år siden startet jeg denne tråden. Da syntes jeg de mest hadde uformelige bluser og tunikaer, og bukser med rare detaljer. Bortsett fra yttertøy, fant jeg nesten aldri noe fint der.

Det jeg liker best med Zizzi nå, er at de har fine basisplagg i enkel design, men med klare fine farger. For eksempel liker jeg godt singletene og T-skjortene deres. Jeg prøvde også nylig bikiniene deres, og ble positivt overrasket. For ei "puppeguri" som meg, er det ikke lett å finne bikinioverdeler som passer, men det gjorde jeg faktisk.

4 timer siden, MarianneE skrev:

Faktisk så er det nesten ingen franchisetaker igjen, de aller fleste nå er i kjede med felles inntak av klær.

Ellers stemmer resten av det du sier. 😉

Ja, det stemmer tror jeg. Inntil nylig var Zizzi på Triaden i Lørenskog drevet av en selvstendig eier, men hun har åpnet egen butikk på Metro Senter hvor hun selger både Zizzi og andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor liker moderne klær og ble «skuffet» når hun ikke kunne handle der lenger pga. vektnedgang. Jeg er selv 26 år og normalvektig, men ser mye fint fra zizzi som jeg skulle ønske de laget i min størrelse. 

Anonymkode: eebec...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, thanks :) Jeg burde kanhende teste da.

Anonymkode: 38376...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, thanks :) Jeg burde kanhende teste da.

Anonymkode: 38376...0df

Ja! :) Verdt å dra å titte litt og prøve klærne!

Anonymkode: 0fe57...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Noen ganger er det veldig bestemor-aktig, mens andre ganger er det mer for unge også. 
Er ekstremt dyre synes jeg. 

Anonymkode: e6631...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig. Noen ganger er det veldig bestemor-aktig, mens andre ganger er det mer for unge også. 
Er ekstremt dyre synes jeg. 

Anonymkode: e6631...57e

Hva legger du bestemoraktig da?

Anonymkode: 38376...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! :) Verdt å dra å titte litt og prøve klærne!

Anonymkode: 0fe57...839

I will :)

Anonymkode: 38376...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig. Noen ganger er det veldig bestemor-aktig, mens andre ganger er det mer for unge også. 
Er ekstremt dyre synes jeg. 

Anonymkode: e6631...57e

Nei, Zizzi er da absolutt ikke dyre. Tvert i mot. De har vel det jeg vil kalle for billige klær. 

Anonymkode: db69e...753

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfaring med svømmetøyet da og størrelser?

Anonymkode: 38376...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 7.24, AnonymBruker skrev:

Nei, Zizzi er da absolutt ikke dyre. Tvert i mot. De har vel det jeg vil kalle for billige klær. 

Anonymkode: db69e...753

Det er dyrt i forhold til kvaliteten.

Anonymkode: 83b22...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...