AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Hei! Er det vanlig å få veldig vondt i munnen på den siden jeg har boret, om man har en for høy fylling? Fikk en fylling for ca 10 dager siden, og har vel egentlig ikke gjort annet enn å ta smertestillende siden da. Anonymkode: 2c72a...bbc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Ring tannlegen. Om fyllingen føles for stor så er det bare litt pussing som må til. Anonymkode: a8c7a...fb9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ring tannlegen. Om fyllingen føles for stor så er det bare litt pussing som må til. Anonymkode: a8c7a...fb9 Skal til tannlegen på tirsdag.. bare lurte på om det er så utrolig vondt å ha en for høy fylling! Ts Anonymkode: 2c72a...bbc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har bare hatt litt ubehag om fyllingen har vært for høy, men om hullet var stort har det gjort vondt en stund. Ikke pga høy fylling, men fordi det har blitt rotet rundt nær en nerve. Anonymkode: 89644...b63
Elán Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Ja, det er vondt. Jeg fikk for høy fylling og hadde vondt flere dager etterpå, gikk tilbake og fikk det bedre ved at jeg fikk pusset ned fyllingen.
Nighthawk Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 6 minutter siden, Elán skrev: Ja, det er vondt. Jeg fikk for høy fylling og hadde vondt flere dager etterpå, gikk tilbake og fikk det bedre ved at jeg fikk pusset ned fyllingen. Signerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå