AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Først og fremst skal jeg til lege. Men jeg lurer på om andre kam ha tips. Gjerne også tips til hva jeg skal si til lrgen og be legen sjekke. Jeg føler at jeg periodevis er nedstemt sliten og trøtt. Jeg trodde dette kunne ha med mørke vinteren å gjøre, (vinterdepresjon) men har funnet ut at det ikke kan stemme. Fra oktober i fjord til februar/mars i år var jeg opplagt, glad og flink. Jeg spiste sunt, gikk ned i vekt, gikk på ski, fikk vasket leiligheta og brukte tid på å lage god hjemmelaget sunn mat. Så snudde det i overgangen februar/mars Jeg har lagt på meg alle kiloene, lage middag er et ork, vasking er et ork og jeg er irritabel og trøtt. Kan sove i timesvis. Trene kam du bare glemme at jeg har motivasjon og ork til. Jeg har fått påvist dvitaminmangel før, men dette var i orden igjen etter ny prøve. Eer dette symptomer på at jeg mangler vitamin d? Jeg har ingenting å være deprimert eller lei meg for så skjønner ikke helt at jeg er deprimert. Jeg har likevel slike "perioder" om og om igjen har jeg funnet ut. Jeg skal begynne i ny jobb, kjøpt leilighet og skal flytte. Slik ting er nå er det siste jeg orker å pakke og gjøre noe som helst. Passer utrolig dårlig. Og jeg klarer ikke ta meg sammen. Tips til hva legen bør sjekke. Blir glad for alle tips og forslag til hvordan få opp litt energi og motivasjon til å gjøre ting igjen. Anonymkode: 09d5c...6a8
TeamWP Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Man kan være deprimert uten en grunn til det.. og reagerer litt på ordlyden om at du var "flink".. er det noe som feiler en er det ikke bare å ta seg sammen. Få legen til å sjekke alt av jernlager,sånn b12 mangel og full pakke fysisk som kan gjøre at du har så lite energi. Utelukk alt det,så spørs det om du kanskje er utbrent el deprimert likevel? Lei av å være "flink"? Lykke til🤗 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, TeamWP skrev: Man kan være deprimert uten en grunn til det.. og reagerer litt på ordlyden om at du var "flink".. er det noe som feiler en er det ikke bare å ta seg sammen. Få legen til å sjekke alt av jernlager,sånn b12 mangel og full pakke fysisk som kan gjøre at du har så lite energi. Utelukk alt det,så spørs det om du kanskje er utbrent el deprimert likevel? Lei av å være "flink"? Lykke til🤗 Jeg er ikke typisk flink, jeg bare kaller fet det de periodene jeg får ny energi til å få ting på rett kjøl igjen. Anonymkode: 09d5c...6a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå