AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Hvordan blir denne diagnosen stilt? Er borreliose pasient på 3.året. Fatigue og kognitive utfall er det som plager meg mest..... Arbeidsgiver og NAV stresser meg. Anonymkode: b86ea...d73
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Selv ble jeg utredet ved en nevrologisk avdeling og fikk da en diagnose. I tillegg støttet andre spesialister og fastlege opp om dette da jeg søkte om uføretrygd. Fatigue i seg selv er ikke en diagnose ettersom jeg har forstått. Har lest om andre som har gjennomgått tester hos nevropsykolog for å bekrefte kognitive utfordringer. Har du en fastlege som er på "din side"? Anonymkode: fb051...87b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir denne diagnosen stilt? Er borreliose pasient på 3.året. Fatigue og kognitive utfall er det som plager meg mest..... Arbeidsgiver og NAV stresser meg. Anonymkode: b86ea...d73 Borliose er en omstridt diagnose i Norge. Kronisk fatigue er noe somkommer etter alvorlig sykdom, for eksempel kreft. Da er det gru nsykdommen + symptomer som dårlig utholdenhet og mye tretthet som symptom som danner grunnlaget for fatigue og at man ikke har andre sykdommer som kan forklare trøttheten. Du får betgynne med fastlegen. Han er nøkkelen inn i all offentlig behandling og undersøkelse. Anonymkode: dcc78...755
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Borliose er en omstridt diagnose i Norge. Kronisk fatigue er noe somkommer etter alvorlig sykdom, for eksempel kreft. Da er det gru nsykdommen + symptomer som dårlig utholdenhet og mye tretthet som symptom som danner grunnlaget for fatigue og at man ikke har andre sykdommer som kan forklare trøttheten. Du får betgynne med fastlegen. Han er nøkkelen inn i all offentlig behandling og undersøkelse. Anonymkode: dcc78...755 TS her. Jeg har diagnosen Borreliose fra Norsk helsevesen så jeg er faktisk veldig. Er "ferdig" behandlet her til lands med beskjed om at min tilstand trolig er permanent. Har på eget initiativ reist til utlandet for å få mer behandling. Anonymkode: b86ea...d73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå