Gå til innhold

Er spm angående lesbiske forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I heterofile forhold så er det ofte - ikke alltid for folk er jo forskjellige, mennene som tar mest initiativ til sex. Og skulle det vært sex kun de gangene kvinnen tok initiativ så hadde det ikke skjedd så ofte.

I lesbiske forhold er det jo to kvinner. Og da lurer jeg liksom på om det er sånn at man har mindre sex da, eller om det er sånn at den ene alltid tar mer initiativ enn den andre eller hvordan det fungerer. 

Beklager min uvitenhet, jeg er bare veldig nysgjerrig 😅

Anonymkode: 1ba3c...b06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I heterofile forhold så er det ofte - ikke alltid for folk er jo forskjellige, mennene som tar mest initiativ til sex. Og skulle det vært sex kun de gangene kvinnen tok initiativ så hadde det ikke skjedd så ofte.

I lesbiske forhold er det jo to kvinner. Og da lurer jeg liksom på om det er sånn at man har mindre sex da, eller om det er sånn at den ene alltid tar mer initiativ enn den andre eller hvordan det fungerer. 

Hahah hvor lenge har du levd? Menn som tar mest initativ du! Dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 84a36...244

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg sliter ut mannen. Han må ta meg til alle slags ukristlige tider.

Anonymkode: d05e1...9fe

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kan jeg bare svare for meg selv og mitt forhold. Jeg og kona har vært sammen i snart ti år. Gjennomsnittlig har vi sex flere ganger hver uke. Det varier hvem av oss som tar initiativ, men det har aldri vært tørkeperioder. Unntaket er ved sykdom, jobbreiser og sånt. Forøvrig finnes det vel undersøkelser som viser at lesbiske har flere orgasmer enn heterofile kvinner, så sånn sett har vel vi lesbiske det ganske godt. 

Anonymkode: aef73...aff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som med hetropar, det varierer fra par til par. Alle har ulik sexlyst, det gjelder også lesbiske, og homofile for den del. Generelt kan man si at personer med mye testosteron har høyere sexlyst, det gjelder både kvinner og menn.

Anonymkode: c1cf4...439

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi tar begge initiativ her. Har sex nesten hver dag.

Anonymkode: 9b974...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...