OPIgirl Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har forsøkt å opprette Vipps på mobilen min. Problemet er at når jeg trykker for å få sendt kode /passord på sms, skjer det ingenting. Det står bare at det er sendt på sms. Men ingenting. Dette har jeg forsøkt gjentatte ganger. Det finnes heller ikke noe kontaktinformasjon. Hva kan jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Får du andre smser? Prøv å restarte mobilen. Jeg har opplevd at mobilen plutselig har sluttet å "ta imot" sms i liknende situasjoner, og når jeg restarter den tikker det inn 4-5 forskjellige sms med passord, pinkoder etc. (Jeg har en gammel Samsung.) Anonymkode: fb2b7...e7b
OPIgirl Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2018 Takk for svar. Ja, jeg får sms fra andre.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Du er sikker på at du har skrevet riktig mobilnummer? Anonymkode: 80c87...c66
OPIgirl Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er sikker på at du har skrevet riktig mobilnummer? Anonymkode: 80c87...c66 Ja, jeg er sikker. Har prøvd å restarte mobilen også. Det skjer ikke noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Vanligvis må man hente nye passord ol i nettbanken med å logge seg inn med kodebrikke el. Det gjøres slik av sikkerhetshensyn slik at ingen kan sjele telefonen din og opprette vipps og andre ti g for enkelt. Anonymkode: c295d...3ed
Live88 Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 Ring DNB og be om hjelp fra dem da, de har døgnåpen kundeservice https://www.vipps.no/privat/kontakt-oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå