AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Jeg vurderer å kjøpe womanizer 2go, men er usikker på grunn av prisen. Er den verdt det? Anonymkode: 1b723...89f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Jeg har PRO40, og den var definitivt verdt hver eneste krone! Ser at 2go skal være like kraftig og fungere på samme måte. Anonymkode: e1f72...929 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Jeg har jo skjønt at jeg ikke er helt som andre damer, men for min del funker overhodet ikke Womanizer på meg. Jeg har kjempelett for å få orgasme med vanlig vibrator men Womanizer får meg nesten til å sovne av kjedsomhet og utålmodighet. Mulig jeg hadde kunnet sovnet hadde det ikke vært for at jeg ender opp med sår klitoris. Jeg får nesten gnagsår av denne og endte faktisk med blødende klitoris en gang jeg forbasket meg på at jeg ikke skulle gi meg før jeg fikk orgasme med den. Så svaret fra meg er nei. Jeg synes ikke Womanizer er noe å svi av så mye penger på. Stor skuffelse her i gården. Anonymkode: f1c90...d3d 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 JA! Jeg har PRO W500 og har aldri fått så sterke orgasmer før. Kommer ila 1 minutt, og det er absolutt verdt det. Funker utmerket både alene og med partner. Ser bra ut, og fungerer utmerket 😍 Anonymkode: 981e7...401
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Den er helt fantastisk!! Verdt hver krone. Anonymkode: f005b...633
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Så absolutt. MEN, dersom du vil ha den litt billigere så er det er ofte tilbudskoder fra kondomeriet. Nyhetsbrev og snapchaten dems er kode kilder til dette. Kjøpte min min 20% rabatt Anonymkode: 5d270...f84
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 Elsker den! Min første orgasme noen sinne. Mvh 33 år. Anonymkode: f8825...7d8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 Nettsiden nytelse har ofte rabattkoder liggende på nett, type søk «rabattkode nytelse», så finnner man for en lode her og der 👍🏻 Bare et tips om du ender opp med å kjøpe Akkarat nå har de 20% og gratis frakt ser det ut som 🙀 gyldig frem til manda 04. Juni. https://www.vg.no/rabattkode/nytelse#promo-19568 Har ikke testet ut min womanizer pro 40 skikkelig enda, kom ikke i mål den ene gangen jeg prøvde men close! Satt meg litt ut da jeg er vandt med tydelig stimuli, mens denne ble ... merkelig stimuli. Godt men satt meg litt ut må nesten testes for å sjønne effekten av den tror jeg. Men er jo det som er hele poenget med den, bruke trykkbølger ... et eller annet... til stimuli for å ikke skape en sår klitoris 👍🏻 Anonymkode: 8c33b...ae7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 Womanizer kommer til å gi deg masse orgasmer og oppsving på seksuallivet. Womanizer 2go er veldig bra, men w500 pro er lettere å bruke hvis du vil ha kuk inne samtidig👍 Anonymkode: 91cd8...35c
forkjølajente Skrevet 12. juni 2018 #11 Skrevet 12. juni 2018 Ja,absolutt verdt prisen! Beste leketøyet ever 😋
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå