Gå til innhold

Flyttbart klimaanlegg.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med flyttbart klimaanlegg. Vi leier og hverken kan eller vil innstallere klimaanlegg her. Da er vårt alternativ noe flyttbart. 

Ser jo at det er et hav og velge mellom. Vårt behov er en til meg på soverommet, og en til min datter når hun er hjemme i feriene. Jeg har fra før en stor gulvvifte ved siden av sengen, men synes den begynner å miste effekten. Den er sikkert 6-7 år gammel nå å klar for utskifting. Ihvertfall så er samboer og jeg vant til lyden av vifte når vi sover. Men vil jo selvsagt ha minst mulig støy da. 

Legg gjerne igjen en link eller flere med anbefalinger :) 

Anonymkode: 7977e...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den samme som petterm linker til. 

Den kostet 5000 på Elkjøp, og den er verdt hver krone. Den passer til rom opp til 35 kvm tror jeg det var. 

Jeg setter røret ut av vinduet og drar ned gardinene rundt for å tette litt ekstra og på en times tid synker gradene fra ca 28 til ca 25. Det er deilig.

Et par ulemper er jo at vinduet må stå oppe og da kan jeg ikke la den stå på om natta, og så bråker den ganske mye. (Det skal gå an å dempe viften, men hver gang jeg setter vifta på lav så tar det bare noen minutter og så er den tilbake til høy, og det bråker) 

Hvis du kjøper den og får til dette med viftestøyen så håper jeg du oppdaterer tråden. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...