Gå til innhold

Tannlegeregning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistet stor del av jeksel i dag. Har ikke biten. Noen som har opplevd liknende og vet hva tannlegen gjør med dette? Og hva koster sånt sånn ca?

Anonymkode: c7199...676

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antageligvis kan den bygges opp igjen med en fylling. det har jeg gjort med flere jeksler. Koster ca en 1000 lapp.

Anonymkode: 50622...e8a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antageligvis kan den bygges opp igjen med en fylling. det har jeg gjort med flere jeksler. Koster ca en 1000 lapp.

Det høres jo svært så lovende ut! Trodde dette ville koste meg kr. 20.000,-. Minst...

Kan jeg spørre om du har fått gjort dette i Oslo-området noe sted? Evt. hvilken tannlege har du brukt?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres jo svært så lovende ut! Trodde dette ville koste meg kr. 20.000,-. Minst...

Kan jeg spørre om du har fått gjort dette i Oslo-området noe sted? Evt. hvilken tannlege har du brukt?

Bor ikke i Oslo nei, så kan ikke anbefale noen der.

Jeg har gjort det hos den tannlegen jeg bruker til vanlig. Forskjellige, da jeg har bodd flere steder de siste 10 årene. En fylling har vært løsning hver gang, selv om jeg har trodd jeg har mistet for mye av tannen til at det ville gå.

Skrevet

Det har skjedd meg også. Kommer på mellom 1000 og 2000. Jeg bruker Grefsen Tannlegepraksis.
http://www.grefsentannlegepraksis.no/prisliste.htm
Det relevante punktet i prislisten er Tannfarget fylling (kompositt), sannsynligvis 3 flater. Pluss hygienetiltak på 160, og det er mulig de vil ha røntgen før de gjør jobben. Jeg ville regnet med det, så en hundrelapp ekstra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...