AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Mistet stor del av jeksel i dag. Har ikke biten. Noen som har opplevd liknende og vet hva tannlegen gjør med dette? Og hva koster sånt sånn ca? Anonymkode: c7199...676
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Antageligvis kan den bygges opp igjen med en fylling. det har jeg gjort med flere jeksler. Koster ca en 1000 lapp. Anonymkode: 50622...e8a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antageligvis kan den bygges opp igjen med en fylling. det har jeg gjort med flere jeksler. Koster ca en 1000 lapp. Anonymkode: 50622...e8a Det høres jo svært så lovende ut! Trodde dette ville koste meg kr. 20.000,-. Minst... Kan jeg spørre om du har fått gjort dette i Oslo-området noe sted? Evt. hvilken tannlege har du brukt? Anonymkode: c7199...676
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det høres jo svært så lovende ut! Trodde dette ville koste meg kr. 20.000,-. Minst... Kan jeg spørre om du har fått gjort dette i Oslo-området noe sted? Evt. hvilken tannlege har du brukt? Anonymkode: c7199...676 Bor ikke i Oslo nei, så kan ikke anbefale noen der. Jeg har gjort det hos den tannlegen jeg bruker til vanlig. Forskjellige, da jeg har bodd flere steder de siste 10 årene. En fylling har vært løsning hver gang, selv om jeg har trodd jeg har mistet for mye av tannen til at det ville gå. Anonymkode: 50622...e8a
Zzyzx Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Det har skjedd meg også. Kommer på mellom 1000 og 2000. Jeg bruker Grefsen Tannlegepraksis.http://www.grefsentannlegepraksis.no/prisliste.htm Det relevante punktet i prislisten er Tannfarget fylling (kompositt), sannsynligvis 3 flater. Pluss hygienetiltak på 160, og det er mulig de vil ha røntgen før de gjør jobben. Jeg ville regnet med det, så en hundrelapp ekstra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå