Pipaluk Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Sitat Jeg går til kiropraktor for en vond rygg. Hun har anbefalt at jeg skal ha ispose på ryggen to ganger daglig. Har gått til kiropraktor før, uten at noen har rådet meg til det. Føler ikke at det har noen virkning på meg i det hele tatt og nå har jeg gjort det snart en uke. Har dere gode erfaringer med det?
Elán Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Er det i musklene du har vondt? Jeg hadde i en periode vondt i ryggen og brukte ispose på. Det var deilig og roet smertene, men de var straks tilbake. Om det er muskulært, burde varme hjelpe bedre enn kulde. 1
Pipaluk Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2018 14 minutter siden, Elán skrev: Er det i musklene du har vondt? Jeg hadde i en periode vondt i ryggen og brukte ispose på. Det var deilig og roet smertene, men de var straks tilbake. Om det er muskulært, burde varme hjelpe bedre enn kulde. Vanskelig å vite hva det skyldes. Har smerter i korsryggen.
Elán Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 8 minutter siden, Pipaluk skrev: Vanskelig å vite hva det skyldes. Har smerter i korsryggen. Prøv varme jeg kjøpte meg sån gelépute på apotek, den kan varmes i mikro eller legges i fryseren. Rispose kan også funke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå