Gå til innhold

Kan jeg skrive dette?😳


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært på tre dater med en flott mann. Har en avtale om at neste date er hos han med mat og vin. Har ikke sett han på to uker, men han kom hjem fra jobbreise i dag. Er det innafor å spørre han om når jeg ser han? Altså sende en melding om det? Jeg hater den her fasen vi er i, og vi har nokså travle liv begge to, så det må liksom planlegges litt. Noen som har noen innspill?

Anonymkode: 9d858...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gitt det noen dager for å se om han tok kontakt først.

Anonymkode: 5866c...186

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gått rett på om når dere skal treffes. Han er akkurat kommet hjem fra jobbreise. Spør han hvordan turen var.. fortell litt om hva du har gjort.. 

Anonymkode: 1a003...5a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, au, ja dette er en vond fase..

Jeg ville selv hatt lyst til å gjøre det, nettopp fordi man gjerne er litt ivrig i denne fasen, men klok av skade så ville jeg ha gitt han en dag eller to etter reisen, sett om han tok kontakt selv, og ikke kastet meg på telefonen så fort jeg visste han var hjemme. Selv om jeg hadde hatt veldig, veldig lyst til det.. :)

Anonymkode: aa153...f98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det.😳Han sendte melding om at han var kommet hjem og sånt, og det ble litt prat omkring det. Men her er vi kjempesjenerte begge to, og spør liksom ikke så mye mer. Jeg tenker jo at to uker er veldig lenge, og han burde ha lyst til å treffes kjapt. Men han har ikke gjort det. Og da vet jeg ikke hva jeg bør gjøre.

Anonymkode: 9d858...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til i morgen og send noe ala "...så, når ser jeg deg igjen?"

Anonymkode: f9f80...ab2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg skal si det motsatte av alle andre - med en vri:

Spør om han er sliten etter reisen eller om han har lyst å finne på noe. Hvis begge tenker som TS og ikke har lyst å virke overivrig og er for sjenerte ja da blir det ikke mye fart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det. Spør: Jeg kunne tenkt meg å møte deg og har mulighet  (plott inn dager og tidspunkt) . Kaffe? 🙂

Send. Og lykke til! 👍

Anonymkode: 1e045...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo akkurat det.😳Han sendte melding om at han var kommet hjem og sånt, og det ble litt prat omkring det. Men her er vi kjempesjenerte begge to, og spør liksom ikke så mye mer. Jeg tenker jo at to uker er veldig lenge, og han burde ha lyst til å treffes kjapt. Men han har ikke gjort det. Og da vet jeg ikke hva jeg bør gjøre.

Anonymkode: 9d858...a7e

Da har dere jo tydeligvis allerede en kommunikasjon på gang i dag/kveld, og da syns jeg det fint går an å spørre når dere skal ses igjen :)

Anonymkode: aa153...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send melding! Han blir ikke gretten av å få en melding om at ei kvinne han liker har lyst til å møte ham!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig mot å spørre han om når jeg ser han igjen. Litt usikker selvsagt, fordi jeg kjenner han ikke så godt. Men jeg vet han faktisk er enda mer sjenert enn meg. Det skal litt til altså. Det har vært mye snapper og meldinger mens han var på jobbreise altså, men bare bilder og litt tøffere enn hva vi begge hadde gjort i real life liksom. Dermed har jeg lyst til å spørre, samtidig er jeg så redd for å ikke få det svaret jeg har lyst til, om dere skjønner? Tusen takk for svar så langt!

Anonymkode: 9d858...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Men du:

Ja det er kjedelig å ikke få svar/få feil svar. Samtidig: er det ikke liv laga er det vel greit å unngå å bruke mer tid? Hopp i det! Du kan få nei - men du kan også få JA og en trivelig date!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blondie65 skrev:

Men du:

Ja det er kjedelig å ikke få svar/få feil svar. Samtidig: er det ikke liv laga er det vel greit å unngå å bruke mer tid? Hopp i det! Du kan få nei - men du kan også få JA og en trivelig date!

Det har du helt rett i...! Skal jeg bare hoppe i det?

Anonymkode: 9d858...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har du helt rett i...! Skal jeg bare hoppe i det?

Anonymkode: 9d858...a7e

Å ... HOPP! 

 

Lykke til (jeg vet godt at dette er lettere sagt enn gjort - men skitt au!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart det her. Jeg har null problemer med å gi klinkende klar beskjed på det meste, men han her gjør meg så nervøs.😬

Anonymkode: 9d858...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt! 

 

Ts😬😬😬😬

Anonymkode: 9d858...a7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste som kan skje er ag han sier nei, og ut fra det du skriver er det egentlig tvilsomt at han kommer til å si nei. Men hvis du skal ha en avtale må du nesten gjøre noe.

Spørsmålet er egentlig: Hvor lenge ønsker du å gå i uvisse?

Anonymkode: 1e045...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2018 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gitt det noen dager for å se om han tok kontakt først.

Anonymkode: 5866c...186


Enig. Jeg hadde ventet 5-6 dager. Han tar nok kontakt når han får hvilt ut og sett åssen uka si blir, noe som man ikke orker å tenke på når man akuratt har kommet hjem fra tur og jobb.

Anonymkode: f35b2...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendt! 

 

Ts😬😬😬😬

Anonymkode: 9d858...a7e

Hvordan går det? 

Anonymkode: 0b6f2...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det? 

Anonymkode: 0b6f2...cb8

Joda, han foreslo og møtes i morgen, altså tirsdag. Tror det er god stemning heldigvis, men jeg blir så stresset og overtenker og analyserer..😬

Anonymkode: 9d858...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...