Bubo Skrevet 3. juni 2018 #41 Skrevet 3. juni 2018 Foretrekker hår, gjerne frisert Hår i munnen har aldri vært problematisk. De sitter jo fast🤑 1
Slarti Skrevet 3. juni 2018 #42 Skrevet 3. juni 2018 Er ikke så farlig for meg men om jeg har valget så glatt. Helst vokset. Mye bedre å slikke da.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #43 Skrevet 3. juni 2018 Jeg foretrekker apekvinner Anonymkode: dc699...b57
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #44 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jah. Tenner du like mye på hårløse armhuler også da eller? Nei sorry, den sammenligningen blir altfor fjern. Men nå er det jo heldigvis sånn at noen tenner på hårdotten og andre ikke. Helt topp. Anonymkode: 0d334...abc Det befinner seg ikke noen fitte i en hårløs armhule... Er du virkelig så fraværende? En hårdott er en hårdott unnsett om den befinner seg under arma eller i skrittet. Og man ser ikke hva som er bak den. En hårløs fitte er derimot ikke det samme som en hårløs armhule da det ikke befinner seg noe fitte i armhulen. Sånn det var dagen teskje mating til de mindre begavede på forumet... Anonymkode: 83174...6ab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #45 Skrevet 3. juni 2018 Jeg er mann og tar som regel brazilian waksing i rævva Anonymkode: dc699...b57
Tarzan100 Skrevet 3. juni 2018 #46 Skrevet 3. juni 2018 (endret) . Endret 2. november 2018 av Tarzan100 1
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2018 #47 Skrevet 3. juni 2018 3 timer siden, Tarzan100 skrev: Jeg er 52, mann. Har alltid tent på full busk. Det er det som er selve kvinnen - selve seksualiteten ved en kvinne. Nå er jo jeg godt gift, men da jeg holdt på med ulike damer på 80-tallet hadde de alle full busk. Slik var det - og det var ekstremt tennende. En hårløs sprekk er virkelig ikke i det samme. Så i teorien kan du tenne på håret på hodet hennes også? 🤔😂 jeg mener...når busken er full, ser man strengt tatt ikke hva som skjuler seg under? Vet jeg overdriver nå altså...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #48 Skrevet 4. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er det vanlig at damer har hår nedover lårene og opp mot navlen?😂 Har selv svak hårvekst på kroppen generell så alt holder seg innenfor en liten truse. Anonymkode: dbd3a...e16 Ja, jeg har det. Svarte hår. 100 % norsk. Gøy? Nei. Ekkelt? Ja! Anonymkode: e2d1f...fef
Elaine Marley Skrevet 4. juni 2018 #49 Skrevet 4. juni 2018 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og svar til dette. Jeg minner også om at: Sitat AnonymBruker-funksjonen Vi ønsker å tilby brukerne våre muligheten til å kunne poste skjult enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Ved å hake av for "post som anonym" når du skal legge inn et innlegg, vil brukernavnet ditt bli skjult i akkurat dette innlegget. Du er selv ansvarlig for å hake av denne boksen, moderatorene har ikke mulighet til å anonymisere innlegg i etterkant. Moderatorene har mulighet til å sjekke brukernavnet som står bak innlegget. Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere- dette regnes som personangrep. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå