Gå til innhold

Intimbarbering- hva foretrekker dere menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hely glatt selvfølgelig. Tenner jo på fitta, ikke en håtdott.

Hvis det hadde vært hårdott menn hadde tennt på så kunne vi jo like så godt stått og glana hverandre under arma....

Anonymkode: 83174...6ab

Hårdotten følger liksom med fitta, da. Fitte med hår og hårete armhuler er vel ikke helt sammenlignbart...

Anonymkode: 0d334...abc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest GiftMann38
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Foretrekker dere menn at vi er helt barberte eller ikke der nede? Oppgi gjerne alderen din

Anonymkode: 9b446...b5f

Så barbert som mulig.

Skrevet

Ikke helt glatt, men gjerne en trekant på ca. 5 mm (38 år).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller liten rolle. Gjerne litt frisert og bikinikant så det ikke er jungel langt nedover lårene. Glatt er spennende som en variasjon helt til "skjeggsubbene" kommer. Min partner barberer seg sjelden helt, og det er ikke noe jeg tenker mye over.

Opplever ikke hår i munnen som et problem. Jeg kan jo kysse henne i panna selv om hun har øyebryn. Skulle det komme et hår i munnen så er det bare å ta det ut.

M48

Anonymkode: b1238...eb5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert, det er både jeg og kona, vi syns det deiligst slik

M39

Anonymkode: 6c920...f92

AnonymBruker
Skrevet

Liker både glatt og hår. Begge deler er deilig. Variasjon er kanskje det beste :)

Men velger man hår så setter jeg selvsagt pris på om det er noenlunde stelt der nede.

mann 35

Anonymkode: 56e28...aeb

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker dere menn at vi er helt barberte eller ikke der nede? Oppgi gjerne alderen din

Anonymkode: 9b446...b5f

Full busk.

37 år

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiller liten rolle. Gjerne litt frisert og bikinikant så det ikke er jungel langt nedover lårene. Glatt er spennende som en variasjon helt til "skjeggsubbene" kommer. Min partner barberer seg sjelden helt, og det er ikke noe jeg tenker mye over.

Opplever ikke hår i munnen som et problem. Jeg kan jo kysse henne i panna selv om hun har øyebryn. Skulle det komme et hår i munnen så er det bare å ta det ut.

M48

Men er det vanlig at damer har hår nedover lårene og opp mot navlen?😂 Har selv svak hårvekst på kroppen generell så alt holder seg innenfor en liten truse.

Anonymkode: dbd3a...e16

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hårdotten følger liksom med fitta, da. Fitte med hår og hårete armhuler er vel ikke helt sammenlignbart...

Selvfølgelig er det sammenliknbart. Det er jo nøyaktig samme tingen. En dott med hår.

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker at det er litt hår der, men frisert. Kan gjerne ta bikinilinja. Men kommer det først så langt så sier jeg jo ikke nei takk uansett.

Mann 24

Anonymkode: 4ac39...89b

AnonymBruker
Skrevet

Har sex med både en husvenninne og typen.  Få vekk håret.  Jeg har tatt vekk mitt også.

Anonymkode: 35b71...74e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Nevian skrev:

Ikke helt glatt, men gjerne en trekant på ca. 5 mm (38 år).

Det var en liten trekant, gitt.

• Liker 1
Skrevet

Hm, hvorfor legger damer igjen  stripe, rektangel eller trekant og aldri kvadrat eller sirkel?

AnonymBruker
Skrevet

Har sett flere kvinner som har latt det være igjen en dott bare i selve sprekken. WTF is up with that? Har de misforstått langsinsstripe eller noe slikt? Eller er de bare paranoide for å kutte seg i kjønnsleppene når de barberer?

AnonymBruker
Skrevet

Men er det vanlig at damer har hår nedover lårene og opp mot navlen?😂 Har selv svak hårvekst på kroppen generell så alt holder seg innenfor en liten truse.

Anonymkode: dbd3a...e16

Jeg vet ikke hvordan damer ser ut hvis de ikke tar bikinikanten, men det er nok ganske så forskjellig. Jeg har en ganske mørk kone med , og tror det ville grodd bra om hun bare lot det stå til. Nå føler jeg meg nesten slem. Hun er nydelig altså. Sier bare at det er en grunn til at brasiliansk voksing ble funnet opp i Brasil... 

AnonymBruker
Skrevet

Ubarbert er det nye barbert for meg. Litt hår kan fremheve blyghet og forsiktighet og understreke at hun ikke er seksuelt frempå.

Anonymkode: 7ebdd...88e

AnonymBruker
Skrevet

Hår. Stusset

Anonymkode: 7150b...f87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett flere kvinner som har latt det være igjen en dott bare i selve sprekken. WTF is up with that? Har de misforstått langsinsstripe eller noe slikt? Eller er de bare paranoide for å kutte seg i kjønnsleppene når de barberer?

Vil tro det er fordi hår holder kjønnet friskt. En glattbarbert sprekk blir klamt og åpen for bakterier, og gror sopp

Anonymkode: 7150b...f87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arktis skrev:

Det var en liten trekant, gitt.

Sikkert snakk om lengden på håret og ikke størrelsen på trekanten 😄 det ville blitt en veldig liten trekant, ja.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det sammenliknbart. Det er jo nøyaktig samme tingen. En dott med hår.

Jah. Tenner du like mye på hårløse armhuler også da eller? Nei sorry, den sammenligningen blir altfor fjern. Men nå er det jo heldigvis sånn at noen tenner på hårdotten og andre ikke. Helt topp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...