AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Hei jeg har siden i fjord hatt en stripe under navelen, den er ganske tynn og litt rosa aktig i fargen, kanskje litt brunaktig. Jeg har aldri vært gravid. Hva kan dette komme av og hvordan kan jeg få det bort ?! vil ikke gå rundt å se gravid ut.... legger ved et ganske utydlig bilde siden jeg måtte some inn en del for ikke å bli gjenkjent. Anonymkode: 60d55...78f
Drakan Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Tror dette skjer hvis du har litt løsere magemuskler en andre. Mageøvelser vil kanskje hjelpe. Du kan også spørre lege, men du kan alltids se om mageøvelser vil hjelpe først. ^_^
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, Drakan skrev: Tror dette skjer hvis du har litt løsere magemuskler en andre. Mageøvelser vil kanskje hjelpe. Du kan også spørre lege, men du kan alltids se om mageøvelser vil hjelpe først. ^_^ Men det sitter jo i fargen på huden, nå som jeg solte meg ble den enda mer tydlig Anonymkode: 60d55...78f
Drakan Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det sitter jo i fargen på huden, nå som jeg solte meg ble den enda mer tydlig Anonymkode: 60d55...78f Ja.. huden under er jo strukket. Vær nøye å bruk solkrem så det ikke forblir rosa. Om et eller to år burde det være usynlig om du er flink. Det kan forsvinne om du jobber med magen også ^_^ Vær obs på at det kan forbli rosa resten av livet om du ikke er flink å smører det. 😕 Bedre føre var om du er bekymret for det. De har sånne stikk sol faktor 50 på apoteket, som er veldig lett å påføre. Ikke glem at arr trenger høyere solfaktor en resten av kroppen Har nylig fått et arr, så lest meg opp på sånt selv. Endret 2. juni 2018 av Drakan
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Ja.. huden under er jo strukket. Vær nøye å bruk solkrem så det ikke forblir rosa. Om et eller to år burde det være usynlig om du er flink. Det kan forsvinne om du jobber med magen også ^_^ Hadde på en tjukk stripe med 30 i solfaktor åppå den... solte meg en time og nå syntes den helt sykt på lang avstand.... syntes ikke like godt på bildet siden det er ganske uklart. Anonymkode: 60d55...78f
Drakan Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde på en tjukk stripe med 30 i solfaktor åppå den... solte meg en time og nå syntes den helt sykt på lang avstand.... syntes ikke like godt på bildet siden det er ganske uklart. Anonymkode: 60d55...78f minst 50 i faktor på arr. Det er mye mer følsom hud der det er arr formasjon.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, Drakan skrev: minst 50 i faktor på arr. Det er mye mer følsom hud der det er arr formasjon. Men det er ikke et arr.... huden er helt fin der bare en farge... sånn som gravide får, men på de så går det jo bort igjen... Anonymkode: 60d55...78f
Drakan Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke et arr.... huden er helt fin der bare en farge... sånn som gravide får, men på de så går det jo bort igjen... Anonymkode: 60d55...78f Fargen er et tegn på at huden er tynnere, aka arr formasjon. Dermed er den mer følsom. Man kaller det strekk arr.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Fargen er et tegn på at huden er tynnere, aka arr formasjon. Dermed er den mer følsom. Man kaller det strekk arr. Okei, men det er ikke et strekkmerke... har strekkmerker andre steder og de går innover, er ruglete og klore over og er hvite... Anonymkode: 60d55...78f
Drakan Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, men det er ikke et strekkmerke... har strekkmerker andre steder og de går innover, er ruglete og klore over og er hvite... Anonymkode: 60d55...78f De er jo røde før de blir hvite 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #11 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, Drakan skrev: De er jo røde før de blir hvite Jaa... eller mine har aldri vært røde... men dette er ikke som et strekkmerke. Dette er som pigmentering. Og den er helt vannrett fra navelen ned til bekkenbeinet eller hva det heter. Det er altså ikke noe arr.... Anonymkode: 60d55...78f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #12 Skrevet 2. juni 2018 Kan du ha vært gravid uten å vite det og spontanabortert? Aldri sett sånn uten at personen har vært gravid. Anonymkode: 798f5...24d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #13 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du ha vært gravid uten å vite det og spontanabortert? Aldri sett sånn uten at personen har vært gravid. Anonymkode: 798f5...24d Nei kan umulig ha vært det tror jeg altså, har hatt regelmessig mensen hver eneste mnd siden jeg fikk mensen og vært nøye med prevensjon. Anonymkode: 60d55...78f
Silfen Skrevet 2. juni 2018 #14 Skrevet 2. juni 2018 Det er ikke uvanlig med linea negra selv om man ikke er gravid. Min yngste datter har hatt en siden hun var liten. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #15 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, Silfen skrev: Det er ikke uvanlig med linea negra selv om man ikke er gravid. Min yngste datter har hatt en siden hun var liten. Men jeg fikk det når jeg var 23 da. Nekter å ha det der ser fælt ut.... har nok med strekkmerker og celulitter Anonymkode: 60d55...78f 1
Silfen Skrevet 2. juni 2018 #16 Skrevet 2. juni 2018 Du kan nekte alt du vil, men det er da virkelig ikke et stort problem. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #17 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, Silfen skrev: Du kan nekte alt du vil, men det er da virkelig ikke et stort problem. Jo. For meg personlig så er det det. Jeg vil ikke gå rundt i syden og ligge å drikke alkohol å få blikk fordi folk tror jeg er gravid. Og jeg lurer bare på hvordan jeg kan bli kvitt dette her. Anonymkode: 60d55...78f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #18 Skrevet 2. juni 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg har siden i fjord hatt en stripe under navelen, den er ganske tynn og litt rosa aktig i fargen, kanskje litt brunaktig. Jeg har aldri vært gravid. Hva kan dette komme av og hvordan kan jeg få det bort ?! vil ikke gå rundt å se gravid ut.... legger ved et ganske utydlig bilde siden jeg måtte some inn en del for ikke å bli gjenkjent. Anonymkode: 60d55...78f Jeg har alltid hatt litt, under graviditet ble den helt opp til under puppene og brun. Har hørt at det er hormoner. Anonymkode: 8a882...531
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #20 Skrevet 2. juni 2018 3 minutter siden, Silfen skrev: De blikkene er kun i ditt eget hode. Det hjelper meg ingenting. Jeg vil ikke ha den streken der. Anonymkode: 60d55...78f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå