AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Etter jeg begynte på vivag så kommer det ut mye hvite klumper. Tisset i en kopp i sted ( skulle ta eggløsningsstest) og det var mye klumper der.. Etter jeg har hatt sex med samboeren henger det på han også... aldri opplevd det før ? Noen som.vet ? Anonymkode: aff73...965
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Ja, det er vanlig. Stikkpillen løser seg opp inni der og så kommer det ut igjen, enten som en tynn væske eller mer klumpete. Tar du den før leggetid slik det er anbefalt? Jeg sov med bind når jeg tok kuren og merket ikke så mye til pillen etter dusjen på morgenen. Anonymkode: 5ad24...d4a
Aanonym1 Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vanlig. Stikkpillen løser seg opp inni der og så kommer det ut igjen, enten som en tynn væske eller mer klumpete. Tar du den før leggetid slik det er anbefalt? Jeg sov med bind når jeg tok kuren og merket ikke så mye til pillen etter dusjen på morgenen. Anonymkode: 5ad24...d4a Ja bruker bind og tar den før leggetid. Men er også begynt å svi der nede. Kanskje jeg ikke tåler vivag ?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 15 minutter siden, Aanonym1 skrev: Ja bruker bind og tar den før leggetid. Men er også begynt å svi der nede. Kanskje jeg ikke tåler vivag ? Hvilke plager tar du kuren for? Anonymkode: 5ad24...d4a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke plager tar du kuren for? Anonymkode: 5ad24...d4a Egentlig bare for lukt. Etter menstruasjon Anonymkode: aff73...965
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Er det lege som har forskrevet noe, eller er det du selv som selvmedisinerer deg mot lukt? Anbefaler å dra til lege Anonymkode: 0cf17...bef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå