Gå til innhold

Slutt å bruke gamle bilder i dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

der du så bedre ut enn du gjør i dag, ver så snill. Jeg er grundig lei av å møte opp på date og så er hun mye rundere enn på bildene. Dette tror jeg gjelder spesielt dere damer, ver venlig å spill med åpne kort så det slipper å bli ubehagelig for oss begge. Å lyve på bildene er en dårlig start uansett. Ærlighet er jo viktig her i livet. 

At vedkommende er rundere enn på bilder er jo en ting, det værste er jo at personen har løyet og det er det som er dealbreakeren. 

Hvorfor bruker dere frøkner gamle bilder?  Noen som har opplevd menn gjøre dette?

 

#92

Anonymkode: 9ea15...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd at menn har løyet på alderen og høyden i Tinder-profil. Ellers er det litt vanskelig med bilder, mange ser annerledes ut på bilder uansett. Jeg har så klart opplevd at menn ser mye bedre ut på bilder enn i virkeligheten, men jeg vet ikke om det er fordi bildene er gamle eller fordi det bare var et flatterende bilde.

 

Anonymkode: 13c42...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da masse menn som er storsyndere på dette selv.

Anonymkode: e8b60...9ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lite fotogen og ser veldig annerledes ut på bilder, så er liksom ikke så mye å gjøre med, kanskje jeg bare burde droppe nettdating, men men :fnise: 

Får alltid høre at jeg ser mye bedre ut på ekte hvert fall, så det er vel bedre å bli "lurt" den veien, enn andre veien tenker jeg. Får bare håpe at mannen min ikke sveiper nei på meg, siden han synes jeg ser rar ut på bildene.

Anonymkode: feb72...164

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...