Adlenia Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Hei! Jeg driver å ser på en serie kalt Sentralbordjentene på netflix, der lever de liksom på 1920-30 tallet. Så ser jeg at de røyker sigaretter, men bruker en type lang pipelignende greie for å holde sigaretten. Så sigaretter sitter liksom på den, mens de røyker fra denne "pipa" hva heter denne pipa? Har noen noe anelse? visste forresten ikke hvor jeg skulle sette innlegget, så jeg bare tok rampelyset
Raven Emerald Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 4 minutter siden, Adlenia skrev: Hei! Jeg driver å ser på en serie kalt Sentralbordjentene på netflix, der lever de liksom på 1920-30 tallet. Så ser jeg at de røyker sigaretter, men bruker en type lang pipelignende greie for å holde sigaretten. Så sigaretter sitter liksom på den, mens de røyker fra denne "pipa" hva heter denne pipa? Har noen noe anelse? visste forresten ikke hvor jeg skulle sette innlegget, så jeg bare tok rampelyset Det er bare sigarettholdere.
Frk. Holter Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Det heter vel munnstykke til sigaretter ☺️ 1
Mr. Kilmister Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Om du skal være fin på det, bruker du en slik.
Gjest orfeus Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Sigarettmunnstykke kan kjøpes https://www.coolstuff.no/20-Talls-Sigarett-Munnstykke 🚬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå