Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #41 Skrevet 1. mars 2005 Var det noen som sa perler for svin? Dyrebeskyttelsen anbefaler at man ikke kaster perler for svin. Det viser seg nemlig at svinene har lett for å snuble i perlene, falle og slå seg.
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #42 Skrevet 1. mars 2005 *bilder i hodet* Svin som febrilsk prøver å holde seg oppe mens beina går som lykkehjul på perlene...
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #43 Skrevet 1. mars 2005 Kafka, gudbedregjester og andre: Det er meg bekjent ikke påvist noen kausal sammenheng mellom det å være "pen" og det å være "god i senga" - i tillegg til at vurderingene på begge områdene nok varierer noe fra person til person. Dermed gir fasiten seg selv, i hvert fall for meg: Jeg blir betydelig mer inspirert av, og har dermed også bedre sex med, ei jente som er god i senga enn med ei jente som bare er pen i senga. Christ, gudbedre! Trøffelhelten, Les innlegget mitt 1 gang til :-) Jeg skriver i k k e at det er noen sammenheng mellom det å være god i senga, og det å være attraktiv. Hvor leser du det hen? Hva jeg sier er; at jeg vil tro, alle og enhver (med unntak selvfølgelig) - altså, de fleste av oss (også denne gang med unntak av de igjen ) vil kunne oppleve det som bedre å ha sex med et annet menneske vi finner attraktivt, enn med det motsatte :-) Er vi uenige, i det? Videre påstår jeg at det samme skulle kunne sies om å oppleve at noen er gode i senga. At siden dette udefinerbare 'pen', er 'varierende' - så er også 'god i senga' dette, og vil kunne variere mellom oss :-) Haha Jeg tror noen ganger det er muligheter for at jeg mottar kommentarer på ting jeg aldri har sagt, ei heller mener Men! Med dette i tankene, så må du ikke missforstå det slik at jeg håper vi alle kan være 'enige', for det ville kunne være kjedelig til tider dersom det var slikt 'om alt' Men at vi må forstå hverandre, før vi gjør oss opp en mening om hva vi forstod noe for å være :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #44 Skrevet 1. mars 2005 Trøffelhelten, Les innlegget mitt 1 gang til :-) Jeg skriver i k k e at det er noen sammenheng mellom det å være god i senga, og det å være attraktiv. Hvor leser du det hen? Hvis du leser mitt innlegg en gang til, vil du se at jeg heller ikke påstår at du har skrevet noe sånt. Jeg måtte bare ha noen å snakke til, og så får jeg stadig kritikk fordi jeg en sjelden gang påpeker at uttalelser fra enkelte KG-gjester (denne gang gudbedre, han sa det jo egentlig gjennom nicket) ikke akkurat oser av fullført grunnskole, for å si det forsøksvis dannet. Vi får heller være uenige en annen gang.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #45 Skrevet 1. mars 2005 Hvis du leser mitt innlegg en gang til, vil du se at jeg heller ikke påstår at du har skrevet noe sånt. Jeg måtte bare ha noen å snakke til, og så får jeg stadig kritikk fordi jeg en sjelden gang påpeker at uttalelser fra enkelte KG-gjester (denne gang gudbedre, han sa det jo egentlig gjennom nicket) ikke akkurat oser av fullført grunnskole, for å si det forsøksvis dannet. Vi får heller være uenige en annen gang. Nei nå begynner det å bli interessant! Mener du at DU ikke tok med meg i denne hentydningen, når du skrev: Kafka, gudbedregjester og andre: Det er meg bekjent ikke påvist noen kausal sammenheng mellom det å være "pen" og det å være "god i senga" - i tillegg til at vurderingene på begge områdene nok varierer noe fra person til person. Dermed gir fasiten seg selv, i hvert fall for meg: Jeg blir betydelig mer inspirert av, og har dermed også bedre sex med, ei jente som er god i senga enn med ei jente som bare er pen i senga. Christ, gudbedre! Men :o Jeg mente jeg stod som første person på lista jeg - før: Det er meg bekjent ikke påvist noen kausal sammenheng mellom det å være "pen" og det å være "god i senga" Var det bare slikt du valgte å formulere det at du var enig med meg (Kafka) - men ikke gudbedregjester, og kansje/kansje ikke - andre? Dette var gøy :-)
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #46 Skrevet 1. mars 2005 En stund kanskje. Og så er det ikke gøy lenger, men tåpelig.
mjau Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #47 Skrevet 1. mars 2005 Hmm, tror jeg sier takk takk for alle fine og andre ufine innlegg her inne (uten å nevne navn 8) ). Tror mange er ute etter litt selvbekreftelse noen ganger her inne, sånn som jeg sikkert var nå. Gutta kommer veldig lett når jeg rir dem, og jeg velger å tro jeg både ser bra ut og er god i senga (det ligger i hoftebevegelsen ) Blir det for mye å be om??
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #48 Skrevet 1. mars 2005 mjau og jeg velger å tro jeg både ser bra ut og er god i senga Se der grep du fatt i noe som er MINST like viktig i denne sammenheng :-) Det å 'velge å tro' slikt om seg selv, gir nok større utslag i denne sammenheng, enn hva du kansje tenkte da du skrev det. Tenker man her, som ellers i livet - at: 'Nei, jeg ser ikke ut i måneskinn, og er direkte ekkel i senga', så ser jeg ikke bort ifra at partneren til slutt vil bli overbevist om dette selv også :-) Fabelaktig poeng mjau! :-)
CeeCee Skrevet 7. mars 2005 #49 Skrevet 7. mars 2005 Så så lenge man er god i senga kan man være bælstøgg?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #50 Skrevet 7. mars 2005 Så så lenge man er god i senga kan man være bælstøgg? Selvsagt. På samme måte som det er nok å ligge helt stille hvis man er pen.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #51 Skrevet 7. mars 2005 Jeg kan godt få orgasme med en stygg mann' date=' vil jeg anta, har vel ikke hatt sex med så mange papirpose-menn, men orgasme har vel ikke så mye med utseende å gjøre? Og siden jeg er pen, får jeg alltid orgasme [/quote'] Jo, faktisk, så viser undersøkelser at kvinner får lettere orgasme med symmetriske menn (penere, eller mer "velskapte" menn)
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #52 Skrevet 7. mars 2005 Med fare for å være lite politisk korrekt, jeg tror det (for gutter hvertfall) kommer ann på om man liker å pule "oppover" eller "nedover" (det om man kommer fortere med pen/stygg person altså..) Personlig tenner jeg på å pule nedover, jeg mener da med kvinner som jeg annser som egentlig ikke pene nok for meg (jeg kan få bedre), kanskje litt rart, men det tenner meg (og dem, kanskje derfor det tenner meg?) Og siden mange gutter er så desperate, så ender det ofte sånn på byen når man vil ha ons..
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #54 Skrevet 8. mars 2005 Enten vi vil innrømme det eller ikke, utseende teller! Hvem har hatt One-night stand med en de ikke synes er attraktiv? Vanligvis når vi har sex, er det med en vi har et forhold til. Om denne personen har et normalt utseende(dvs hverken "billedskjønn eller mindre pen") er denne personen vakker for sin kjære! Personligheten har mye å si for om vi oppfatter en person som pen eller ikke. Heldigviiiis synes min kjære at jeg er pen ( Noe som selvfølgelig er helt korrekt, helt objektivt sett )
smidja Skrevet 8. mars 2005 #55 Skrevet 8. mars 2005 Med fare for å være lite politisk korrekt, jeg tror det (for gutter hvertfall) kommer ann på om man liker å pule "oppover" eller "nedover" (det om man kommer fortere med pen/stygg person altså..) Personlig tenner jeg på å pule nedover, jeg mener da med kvinner som jeg annser som egentlig ikke pene nok for meg (jeg kan få bedre), kanskje litt rart, men det tenner meg (og dem, kanskje derfor det tenner meg?) Og siden mange gutter er så desperate, så ender det ofte sånn på byen når man vil ha ons.. :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #56 Skrevet 8. mars 2005 Enten vi vil innrømme det eller ikke, utseende teller! Hvem har hatt One-night stand med en de ikke synes er attraktiv?
Andrine22 Skrevet 8. mars 2005 #57 Skrevet 8. mars 2005 Det gjør ikke jeg. Det må da være bedre å være passelig pen og god i senga med en mann som varer litt lenger, enn å ha silikon under huden og en mann som fyrer løs og er ferdig før du rekker å bli varm i trøya? Haha, dritbra!! Forresten, passelig pen, hvor pen er man da? Jeg ser for meg at en som er passelig pen er middels eller litt penere enn middels jeg. Men det virker faktisk på noen av gutta her som at passelig pen er det samme som mindre pen/stygg? Eller tar jeg feil? Altså, for meg hadde det ikke hatt noe å si om en mann var innmari kjekk eller passelig kjekk- begge er jo kjekk. Hadde den ene vært veldig langt unna min smak når det gjelder utseende og derimot "stygg" etter min mening, ja, da hadde det hatt noe å si fordi jeg ville synes det var ekkelt.
Gjest happyending Skrevet 9. mars 2005 #58 Skrevet 9. mars 2005 Flaks at det er individuelt hva vi syns er attraktivt da - ellers er vi mange som bare kunne gått hjem og legge oss tror jeg... :-? Jeg for min del tenner IKKE på menn som _bare_ er pene.. De må ha noe mer.. Noe i hodet og utstråling feks.. Og helst ikke for mye selvtillit..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå