Gå til innhold

Mindre blødning i varmen (mensen)...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som opplever at de har mindre blødning når de har menstruasjonen i denne varmen?

Anonymkode: fa284...593

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er sikkert ikke uvanlig.

Anonymkode: c63d8...277

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er sikkert ikke uvanlig.

Anonymkode: c63d8...277

Kanskje ikke, har bare ikke hørt om noen som har opplevd det. Pleier å blø som en drukken gris...Men ikke denne gang.

Gjest Blondie65
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke, har bare ikke hørt om noen som har opplevd det. Pleier å blø som en drukken gris...Men ikke denne gang.

Jeg må bare kommentere "drukken gris". :fnise:

Det heter "hyle som en stukket gris". Det heter videre "blø som en foss". Har aldri hørt om å "blø som en drukken gris".

<end avsporing>

Til saken: 

Det er vel ikke unaturlig at en blør mindre dersom en er lettere dehydrert? Kroppen sparer på all væske som finnes i varmen? Har aldri opplevd det selv - pleide også å blø som ... eh ... bare det.

AnonymBruker
Skrevet

Har hvertfall opplevd at den har vært litt treg.. Jeg er på dag 3 nå, og har ennå ikke begynt å blø ordentlig (pleier vanligvis å måtte gå på do hvertfall annenhver time på dag to), men det er for tidlig å si om det er mindre enn vanlig.

Anonymkode: 89f36...7fd

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som opplever at de har mindre blødning når de har menstruasjonen i denne varmen?

Varmen virker motsatt på alle typer blødninger, altså man blør mer ikke mindre. 

Anonymkode: 85e84...d13

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg må bare kommentere "drukken gris". :fnise:

Det heter "hyle som en stukket gris". Det heter videre "blø som en foss". Har aldri hørt om å "blø som en drukken gris".

<end avsporing>

Til saken: 

Det er vel ikke unaturlig at en blør mindre dersom en er lettere dehydrert? Kroppen sparer på all væske som finnes i varmen? Har aldri opplevd det selv - pleide også å blø som ... eh ... bare det.

Haha, skulle være stukken...men telefonen ville det anneledes...🤣

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hvertfall opplevd at den har vært litt treg.. Jeg er på dag 3 nå, og har ennå ikke begynt å blø ordentlig (pleier vanligvis å måtte gå på do hvertfall annenhver time på dag to), men det er for tidlig å si om det er mindre enn vanlig.

Anonymkode: 89f36...7fd

Sånn har jeg det og, er og på dag 3 og det pleier ikke å være så treigt som det er nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...