AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Flere som opplever at de har mindre blødning når de har menstruasjonen i denne varmen? Anonymkode: fa284...593
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Nei, men det er sikkert ikke uvanlig. Anonymkode: c63d8...277
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er sikkert ikke uvanlig. Anonymkode: c63d8...277 Kanskje ikke, har bare ikke hørt om noen som har opplevd det. Pleier å blø som en drukken gris...Men ikke denne gang. Anonymkode: fa284...593
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke, har bare ikke hørt om noen som har opplevd det. Pleier å blø som en drukken gris...Men ikke denne gang. Anonymkode: fa284...593 Jeg må bare kommentere "drukken gris". Det heter "hyle som en stukket gris". Det heter videre "blø som en foss". Har aldri hørt om å "blø som en drukken gris". <end avsporing> Til saken: Det er vel ikke unaturlig at en blør mindre dersom en er lettere dehydrert? Kroppen sparer på all væske som finnes i varmen? Har aldri opplevd det selv - pleide også å blø som ... eh ... bare det.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Har hvertfall opplevd at den har vært litt treg.. Jeg er på dag 3 nå, og har ennå ikke begynt å blø ordentlig (pleier vanligvis å måtte gå på do hvertfall annenhver time på dag to), men det er for tidlig å si om det er mindre enn vanlig. Anonymkode: 89f36...7fd
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som opplever at de har mindre blødning når de har menstruasjonen i denne varmen? Anonymkode: fa284...593 Varmen virker motsatt på alle typer blødninger, altså man blør mer ikke mindre. Anonymkode: 85e84...d13
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 2 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg må bare kommentere "drukken gris". Det heter "hyle som en stukket gris". Det heter videre "blø som en foss". Har aldri hørt om å "blø som en drukken gris". <end avsporing> Til saken: Det er vel ikke unaturlig at en blør mindre dersom en er lettere dehydrert? Kroppen sparer på all væske som finnes i varmen? Har aldri opplevd det selv - pleide også å blø som ... eh ... bare det. Haha, skulle være stukken...men telefonen ville det anneledes...🤣 Anonymkode: fa284...593
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hvertfall opplevd at den har vært litt treg.. Jeg er på dag 3 nå, og har ennå ikke begynt å blø ordentlig (pleier vanligvis å måtte gå på do hvertfall annenhver time på dag to), men det er for tidlig å si om det er mindre enn vanlig. Anonymkode: 89f36...7fd Sånn har jeg det og, er og på dag 3 og det pleier ikke å være så treigt som det er nå... Anonymkode: fa284...593
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå