AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg tok 15 Ml laktulose for noen timer siden. Og har ikke spist siden det. Nå når jeg var på do etter å ha vært forstoppet i dag. Så var det nå løs avføring. Leste at det vil ta tid før den reagerer på magen. Men hos meg tok det bare et par timer. Noen erfaringer og tips til hvordan jeg skal ikke ha løs avføring? Anonymkode: 010bc...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Spis fiber. Men sliter du med forstoppelse innimellom er det bedre å drikke ti ml olivenolje hver dag for å smøre tarmen enn laktulose, som jo er sukker. Tvilsomt det er laktulosen so har gitt deg løs avføring da den mykgjør avføringen og gir ikke diaré Anonymkode: 09ca5...bb3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spis fiber. Men sliter du med forstoppelse innimellom er det bedre å drikke ti ml olivenolje hver dag for å smøre tarmen enn laktulose, som jo er sukker. Tvilsomt det er laktulosen so har gitt deg løs avføring da den mykgjør avføringen og gir ikke diaré Anonymkode: 09ca5...bb3 Står på nettet at man kan få diaré av dem. Men synes det bare er rart at de skulle gi så fort virkning Anonymkode: 010bc...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står på nettet at man kan få diaré av dem. Men synes det bare er rart at de skulle gi så fort virkning Anonymkode: 010bc...3ff ved HØY dosering er det en bivirkning. 15ml er ikke høy dosering. Anonymkode: 09ca5...bb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå