AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Vil høre om andre har opplevd noe av det samme. Jeg er i 20-årene og normalvektig. Jeg har ingen kjente sykdommer. Noen ganger kjennes det ut som pulsen på halsen "henger seg opp" og dunker i vill fart. Dette varer i 1-2 sekunder og er ikke vondt. Jeg er heller ikke helt sikker på om det er hjertet/pulsen eller om det er en muskel som spenner seg/henger seg opp. Jeg tror jeg har hatt dette lenge, men har først i det siste begynte å bekymre meg. Har noen andre opplevd noe lignende? Anonymkode: a6960...bfb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Du kjenner nok ekstraslag - som er helt normalt https://sml.snl.no/supraventrikulær_ekstrasystole Anonymkode: fe593...a69 2
OPIgirl Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil høre om andre har opplevd noe av det samme. Jeg er i 20-årene og normalvektig. Jeg har ingen kjente sykdommer. Noen ganger kjennes det ut som pulsen på halsen "henger seg opp" og dunker i vill fart. Dette varer i 1-2 sekunder og er ikke vondt. Jeg er heller ikke helt sikker på om det er hjertet/pulsen eller om det er en muskel som spenner seg/henger seg opp. Jeg tror jeg har hatt dette lenge, men har først i det siste begynte å bekymre meg. Har noen andre opplevd noe lignende? Anonymkode: a6960...bfb Det høres ut som ekstraslag /hjertebank. Jeg har det selv innimellom. Det kan være litt skremmende, men er ikke farlig Endret 1. juni 2018 av OPIgirl
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Tusen takk for svar, dere! 🙂 Ts Anonymkode: a6960...bfb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 Hvis det er ekstraslag kommer det ofte hyppigere om du er psykisk sliten: stress, sint, redd osv. Anonymkode: 2d7e7...a88
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er ekstraslag kommer det ofte hyppigere om du er psykisk sliten: stress, sint, redd osv. Anonymkode: 2d7e7...a88 Det er ikke utenkelig at jeg har opplevd dette mens jeg har vært stresset. Takk. Ts Anonymkode: a6960...bfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå