Gå til innhold

Som om pulsen henger seg opp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil høre om andre har opplevd noe av det samme. Jeg er i 20-årene og normalvektig. Jeg har ingen kjente sykdommer.

Noen ganger kjennes det ut som pulsen på halsen "henger seg opp" og dunker i vill fart. Dette varer i 1-2 sekunder og er ikke vondt. Jeg er heller ikke helt sikker på om det er hjertet/pulsen eller om det er en muskel som spenner seg/henger seg opp. Jeg tror jeg har hatt dette lenge, men har først i det siste begynte å bekymre meg.

Har noen andre opplevd noe lignende? 

Anonymkode: a6960...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil høre om andre har opplevd noe av det samme. Jeg er i 20-årene og normalvektig. Jeg har ingen kjente sykdommer.

Noen ganger kjennes det ut som pulsen på halsen "henger seg opp" og dunker i vill fart. Dette varer i 1-2 sekunder og er ikke vondt. Jeg er heller ikke helt sikker på om det er hjertet/pulsen eller om det er en muskel som spenner seg/henger seg opp. Jeg tror jeg har hatt dette lenge, men har først i det siste begynte å bekymre meg.

Har noen andre opplevd noe lignende? 

Det høres ut som ekstraslag /hjertebank. Jeg har det selv innimellom. Det kan være litt skremmende, men er ikke farlig 

Endret av OPIgirl
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, dere! 🙂 Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ekstraslag kommer det ofte hyppigere om du er psykisk sliten: stress, sint, redd osv. 

Anonymkode: 2d7e7...a88

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er ekstraslag kommer det ofte hyppigere om du er psykisk sliten: stress, sint, redd osv. 

Anonymkode: 2d7e7...a88

Det er ikke utenkelig at jeg har opplevd dette mens jeg har vært stresset. Takk. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...