AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Hei. Dette er sikkert et dumt spørsmål å stille på et forum, og man skulle tro at det etter 11 år går an å vente litt til, men jeg vil gjerne høre dersom andre har liknende erfaringer. I 2007 ble jeg operert i blant annet begge hoftene på grunn av medfødt sykdom, der de forlenget senene. Siden da har jeg hatt problemer med kun venstre hofte. På morgenen når jeg står opp må jeg bøye den til jeg hører et smell for at jeg skal klare å legge vekt på beinet uten smerter. Hvis jeg har vært i mye aktivitet halter jeg neste dag til det er bra igjen, og hofta mi kan av og til svikte mens jeg går. Den smeller også noen ganger når jeg går, spesielt på morgenen. Alt dette medfører smerter i hofta der det smeller. Forleden jobbet jeg i åtte timer med mye gåing og ståing, og det var så vidt jeg klarte å gå i går uten å halte, og flere ganger kjentes det ut som om den skulle svikte. Jeg har tidligere tatt dette opp med lege og flere fysioterapeuter (senest i fjor), og har fått beskjed om at det er "snapping hip" uten at noe har blitt foreslått eller behandlet. Jeg lurer rett og slett på om jeg kan få fastlegen til å henvise meg til røntgen, eller om jeg må til fysioterapeut? Er det noen her som har fått diagnosen "snapping hip"? Anonymkode: 3535b...1a1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Har ikke fått diagnosen men har akkurat de symptomene og det er ekstremt vondt 🙈 Anonymkode: 5726e...4c3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått diagnosen men har akkurat de symptomene og det er ekstremt vondt 🙈 Anonymkode: 5726e...4c3 Takk for svar! Ja, det er kjempevondt og slitsomt. Har du noen gang dratt til legen for dette problemet? Har du hatt det lenge? Anonymkode: 3535b...1a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå