Gå til innhold

Erfaring med 2x75 seng fra jysk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med 2x75 seng fra jysk? Ser ut som om det er to senger, og en dobbel overmadrass, men vil ikke sengene skli fra hverandre da? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Coffee1234 skrev:

Noen som har erfaring med 2x75 seng fra jysk? Ser ut som om det er to senger, og en dobbel overmadrass, men vil ikke sengene skli fra hverandre da? 

Jeg kjenner ikke Jysk sine senger, men dette er en helt vanlig løsning. Rammemadrassene festes sammen med beslag, og dette bør de ha som standard tilbehør. Da blir det i praksis som en bred seng. 

Anonymkode: a274c...4a9

Gjest Senil
Skrevet (endret)

Har lik løsning fra jensen. Underste rammer er 2 enkelt senger, dobbel madrass over der også overmadrass. sklir ikke fra hverandre, selv om man ikke fester rammene sammen.

Endret av Senil
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke Jysk sine senger, men dette er en helt vanlig løsning. Rammemadrassene festes sammen med beslag, og dette bør de ha som standard tilbehør. Da blir det i praksis som en bred seng. 

Ja var litt det jeg lurte på, takk for svar

Skrevet
1 time siden, Senil skrev:

Har lik løsning fra jensen. Underste rammer er 2 enkelt senger, dobbel madrass over der også overmadrass. sklir ikke fra hverandre, selv om man ikke fester rammene sammen.

Hmm, ok :) Får se på dette da. Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale senger fra Jysk. Vi har selv hatt det, og den varte ikke lenge. Sønnen vår kjøpte også seng der og nå er det en dyp "bulp" i senga hans. Det samme skjedde med vår. 

Ikea sine senger holder så mye bedre, kjenner flere som har dem og de blir ikke "nedligget" i det hele tatt. 

Anonymkode: 0e9df...36b

• Liker 1
Skrevet

33 minutter siden, Coffee1234 said:

Hmm, ok :) Får se på dette da. Takk for svar

Du får kjøpt klips til å samle sengene, men jeg opplever ikke at de flytter seg uten. 

Vi har to 75 senger, og to overmadrasser på toppen. Beste sengen vi har hatt til nå, og mye bedre enn svanemadrassen vi hadde forrige gang. Men legg litt penger i madrassene. De billigste gir hva du betaler for de.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Senil skrev:

Dette høres ut som en kontinentalseng? Jeg forstår det slik at TS snakker om to rammemadrasser og en overmadrass.

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som en kontinentalseng? Jeg forstår det slik at TS snakker om to rammemadrasser og en overmadrass.

Ja, er det jeg snakker om 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Coffee1234 skrev:

Ja, er det jeg snakker om 

Så du snakker om en kontinentalseng, mens TS snakker om to rammemadrasser med en overmadrass. Hvor relevant er det da at kontinentalsengen (som er en helt annen type seng, bare for å presisere det) ikke glir fra hverandre? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...