AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Etter å ha brukt Cerazette siden nyttår og hatt regelmessig mens, men med vekselvis sterke og svake blødninger opp mot 14-15 dager hver gang har jeg nå sluttet med den pillen. Veldig dumt, for de blødningene var jo den eneste bivirkningen jeg merket! Men hva skal jeg bruke nå..? Få vanlig mens og prøve Cerazette en siste gang..? Kan ikke bruke noe som inneholder østrogen. Jeg lurer på om jeg rett og slett må psyke meg opp og få satt inn en hormonspiral. Jeg har aldri født vaginalt og har bakovervendt livmor, så jeg kvier meg veldig, for å si det mildt. Er det noen her ute som kan fortelle meg noen positive historier om å få hormonspiral? Ser at det også finnes "minispiraler" nå. Skrekkhistorier florerer det jo av på nettet, så de behøver jeg ikke å høre her. Positive derimot - ja takk 🙂 Anonymkode: a3c22...eb9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Det er tvilsomt at du får et annerledes blødningsmønster av Cerazette hvis du prøver igjen nå, så det tror jeg ikke er så mye poeng. Spiral har jeg ingen erfaring med. Hva med å ikke bruke prevensjon/bruke kondom osv? Anonymkode: 57fb1...a2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå