Gjest LoisLane Skrevet 1. mars 2005 #21 Skrevet 1. mars 2005 Kan du gjøre noe med klær og hår for å se mer voksen ut? Sminken du bruker (?) har også mye å si.
Gjest SumoBryter Skrevet 1. mars 2005 #22 Skrevet 1. mars 2005 Kan du gjøre noe med klær og hår for å se mer voksen ut? Sminken du bruker (?) har også mye å si. Jeg bruker ikke sminke, samboeren min syns jeg er penere naturlig, og jeg er enig, og det er jo sa mye bry a ha det pa. Kanskje jeg vil se eldre ut med sminke pa, hvem vet.... Jeg tror at med sminke ser jeg bare ut som en superseksuell bimbo Klaer jeg bruker er til vanlig en noytral olabukse, T skjorter og cardigans, jeg kan ikke bruke hoye haeler pa grunn av kneskade. Noen rad til meg?
aline Skrevet 1. mars 2005 #23 Skrevet 1. mars 2005 jeg blir gjerne tatt for å være yngre en jeg er, og har syntes det var slitsomt lenge! det ER faktisk ikke like kult når jeg var 26 og alltid måtte vise bevis for å kjøpe øl på butikken og vise bevis på utesteder... og jeg følte også at jeg lett ble tatt litt useriøst fordi jeg liksom var så ung.. selv om jeg fikk respekt for den jeg er når jeg fikk vist det. idag er det igrunnen stort sett greit, har fått noen smilerynker som vel viser at jeg ikke er barnet lenger... men blir stadig litt forundret... satt på venteværelset i dag på morgenen... var første pasienten så jeg var der alene, også hører jeg en samtale mellom en kvinnelig lege og en annen hvor hun stikker hodet inn og titter også sier videre: "Det sitter en ung pike her"... også må jeg jo trekke litt på smilebåndet... for selvsagt er jeg det, en ung pike på snart 31, altså i min beste alder. sluttet å bekymre meg når jeg ble 30 jeg, for å se ung ut altså.
Superlammet Skrevet 1. mars 2005 #24 Skrevet 1. mars 2005 også må jeg jo trekke litt på smilebåndet... for selvsagt er jeg det, en ung pike på snart 31, altså i min beste alder Indeed you are
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #25 Skrevet 1. mars 2005 Så kjekt da...dette vil du sette pris på når u blir eldre.
Gjest SumoBryter Skrevet 1. mars 2005 #26 Skrevet 1. mars 2005 jeg blir gjerne tatt for å være yngre en jeg er, og har syntes det var slitsomt lenge! det ER faktisk ikke like kult når jeg var 26 og alltid måtte vise bevis for å kjøpe øl på butikken og vise bevis på utesteder... og jeg følte også at jeg lett ble tatt litt useriøst fordi jeg liksom var så ung.. selv om jeg fikk respekt for den jeg er når jeg fikk vist det. idag er det igrunnen stort sett greit, har fått noen smilerynker som vel viser at jeg ikke er barnet lenger... men blir stadig litt forundret... satt på venteværelset i dag på morgenen... var første pasienten så jeg var der alene, også hører jeg en samtale mellom en kvinnelig lege og en annen hvor hun stikker hodet inn og titter også sier videre: "Det sitter en ung pike her"... også må jeg jo trekke litt på smilebåndet... for selvsagt er jeg det, en ung pike på snart 31, altså i min beste alder. sluttet å bekymre meg når jeg ble 30 jeg, for å se ung ut altså. Ung pike, ja Takk for den, jeg tror jeg sikkert ikke vil se pa det som et problem etter jeg fyller 30 osv... med mindre jeg fremdeles blir tatt for a vaere under 20 :-?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #27 Skrevet 1. mars 2005 Vær glad for det. Synes det er verre da folk er 30 og ser urgammel ut. mange av de gjør ikke noe for å se yngre ut heller
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #29 Skrevet 1. mars 2005 Det hadde vel tross alt vært verre om du var 29 men hørtes ut som om du var 21-22?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #30 Skrevet 1. mars 2005 Det hadde vel tross alt vært verre om du var 29 men hørtes ut som om du var 21-22? Hmmm.... mener du stemmen eller maaten jeg prater pa liksom... He,he Jeg vet ikke om det er noe verre, jeg bare vet hvordan det er a bli forhands domt for man far sagt noe.... Hilsen Sumo som ikke gidder a logge inn.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #31 Skrevet 1. mars 2005 Vel, jeg er også av de som ser yngre ut enn jeg er. Er 27, blir vanligvis tatt for å være rundt 20, og ølkjøp på Rema uten legitimasjon er unntaket. Jeg forstår deg veldig godt som synes at det er et problem. Nå er jeg ikke blitt mor selv, men mener likevel å merke at folk tar meg mindre seriøst enn de ville ha gjort om jeg så ut akkurat så gammel som jeg faktisk er. Jeg blir ikke tatt like alvorlig som andre i diskusjoner, i alle fall virker det som jeg må gjøre meg fortjent til den respekten ved å først komme med fornuftige innlegg, mens andre automatisk får denne respekten bare ved å se ut som de har tilsvarende livserfaring (altså alder). Ble litt babbel her, men håper meningen kom frem. Hvor bor du forresten, Sumo?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå