Gå til innhold

Skuffet over brudekjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hentet brudekjolen min idag, der måtte jeg betale ekstra 2050 pga at jeg har fått tilpasset den av en sydame som de har på huset... skal ikke det følge med i prisen at brudekjolen skal passe?? Og dessuten har jeg ikke blitt opplyst om dette på forhånd, for jeg har nesten 2t reisevei også, så hadde jeg vært klar over det så hadde jeg jo valgt ei sydame som var litt nærmere...!! Kan jeg klage på dette? Eller? 

Anonymkode: ea3ad...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noe å henvise til med å ikke få den informasjonen? Hvis du ikke har fått papirer på det så burde jo det være nok 

Anonymkode: 0f23f...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hentet brudekjolen min idag, der måtte jeg betale ekstra 2050 pga at jeg har fått tilpasset den av en sydame som de har på huset... skal ikke det følge med i prisen at brudekjolen skal passe?? Og dessuten har jeg ikke blitt opplyst om dette på forhånd, for jeg har nesten 2t reisevei også, så hadde jeg vært klar over det så hadde jeg jo valgt ei sydame som var litt nærmere...!! Kan jeg klage på dette? Eller? 

Anonymkode: ea3ad...fbb

Vil tro de er pliktig til å informere deg om prisen på tilpasninger på forhånd ja. Har dere en kjøpsavtale? 

Anonymkode: 51bf8...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil tro de er pliktig til å informere deg om prisen på tilpasninger på forhånd ja. Har dere en kjøpsavtale? 

Anonymkode: 51bf8...00f

Jeg har kun kvittering på kjolen jeg har kjøpt der, betalte den når jeg kjøpte den, så spurte hun bare automatisk om når det passet for meg å komme innom for å ta mål, å da reiste jeg 1,5t for å ta noen mål, og nå måtte jeg også tilbake for å se om den passet, og få den med meg, må jo sette av hele dagen for dette, pluss at jeg må ta fri fra jobb.. så kjenner jeg er litt irritert nå..!!

Anonymkode: ea3ad...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På alle steder jeg var innom i forbindelse med kjøp av brudekjole så måtte man betale utenom kjoleprisen for tilpasning av kjolen ihvertfall, så jeg vil tro det er ganske vanlig. Jeg måtte betale 5000 kr ekstra for tilpasningen da det var mye blonder på kjolen og det er mer jobb å tilpasse. Men du burde jo blitt opplyst om det på forhånd. 

Anonymkode: 61488...51d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er vanlig å måtte betale for tilpassing/syerske utenom. Når du kjøper kjole gjennom en butikk betaler du jo bare for kjolen i en viss størrelse. Selve tilpassingen kommer ofte utenom. MEN du burde helt klart blitt informert om dette på forhånd slik at du hadde mulighet til å velge en annen sydame

Anonymkode: 0842f...14e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama

Det pleier så og si alltid å koste ekstra for tilpasning da det er en systue som samarbeider med salongen. De burde opplyse om det, men det beste er spørre om hva tilpasningen vil komme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Kjolene kommer i ulike, men standard, størrelser, så blir den tilpasset deg etterpå. 

Litt rart det ikke har kommet opp, eller at du bare har regnet med det. 

Anonymkode: 81e74...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...