AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Venter førstemann og skal kjøpe stokke tripp trapp. Står mellom white oak (samme farge som gulvet i huset) og en malt versjon. Syns det er kjempefint med farger, men er redd de veldig fort ser slitt ut hvis malingen flasser? Vi har et nytt hus med skandinavisk stil. Anonymkode: cf361...996
Nuwanda2 Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 tja. synes vel personlig det blir litt blasst om stolen skal matche gulvet. Barn trenger farger! Vi valgte White og jeg angrer pga at jeg synes det ble for lite farger (uavhengig av gulvet) Det ander jeg merker meg er at de stolene vi nå har brukt til barna ( de har 1 hver) i 9 eller 4 år. og som er i "White" strengt tatt har mer riper og hakk i seg, en den lakka versjonen som er over 40 år gammel og som jeg brukte da jeg var liten
Minlillelykke Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Vi har i hvit. Den eldste er 3 år og fortsatt like fin. Flasser malingen etterhvert pusser vi den og maler den på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå