Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere, i denne varmen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer dere mer en vanlig? 

Jeg dusjer egentlig annenhver dag, men i denne varmen må jeg dusje hver dag.

Anonymkode: cdafc...ef3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. De dagene jeg er inne i kjølig luft dusjer jeg bare en gang per dag. Men er jeg ute og blir svett dusjer jeg på kvelden også

Anonymkode: 18456...528

AnonymBruker
Skrevet

Like ofte som vanlig. Hver dag til annenhver dag

Anonymkode: d4b1e...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer alltid minst en gang om dagen.

Nå kan det fort bli 3.

Dusjer ikke 20 minutter hver gang, men liker å skylle av svette, solkrem og smuss som fester seg i solkremen etter en dag på jobb/i parken før jeg legger meg.

F.eks; svetter på natten og dusjer vekk svetten på morgningen.

Svetter på jobb (har aktivt yrke ute) og bruker solkrem som det fester seg støv, pollen osv i. Dusjer dette vekk etter jobb.

Svetter i parken etter jobb og har hatt på solkrem som det igjen fester seg MYE støv etc i. Dusjer derfor på kvelden før jeg legger meg igjen.

Anonymkode: bf0e8...6c4

• Liker 1
Skrevet

Dusjer på morgenen før jobb, og tar en kjapp dusj på ettermiddagen for jeg bare vasker kroppen min.

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger til dagen. Daglig dusjing er et minimum om sommeren, alt annet er nasty. Og nei, huden tørker ikke ut av lunkent vann og litt mild såpe. 

Anonymkode: 52f81...d52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gang om dagen. Som jeg alltid gjør. 

Anonymkode: 46040...fa0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1-2 ganger til dagen. Daglig dusjing er et minimum om sommeren, alt annet er nasty. Og nei, huden tørker ikke ut av lunkent vann og litt mild såpe. 

Det bestemmer da ikke du. Folk er forskjellige vettu 

Anonymkode: a009d...c3c

• Liker 7
Skrevet

1 gang om dagen til vanlig, men i denne varmen blir det etter behov. Fra 1-3 ganger. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huden din tørker kanskje ikke ut av lunkent vannog mild såpe. Ikke min heller, men det finnes veldig mange hudtyper der ute som oppfører seg helt annerledes enn din og min.

• Liker 8
Skrevet

Vanlig dusj om morgenen der jeg vasker håret, barberer etc. Så blir det gjerne en eller to ganger til, alt ettersom. Orker ikke legge meg svett og klissete etter solkrem. Bruker også å dusje etter sex, med mindre det er leggetid uansett. Bruker ikke dusjsåpe så ikke noe problem med tørr hud her. 

:sol:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Diamant
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer dere mer en vanlig? 

Jeg dusjer egentlig annenhver dag, men i denne varmen må jeg dusje hver dag.

Anonymkode: cdafc...ef3

Nå har det blitt hver dag. 

Anonymkode: 8ac02...e83

AnonymBruker
Skrevet

jeg dusjer mindre nå grunnet mye bading

Anonymkode: 335f5...a8e

Skrevet

Jeg dusjer vanligvis hver andre dag, noen ganger til og med hver tredje. Har det som vane i utgangspunktet nå også. Men blir jeg veldig svett så blir jeg jo det, og da hopper jeg i dusjen. Ser an behovet :) Er dog ikke så varmt her oppe i Nord som sørover akkurat nå.

Jeg er forsåvidt en av de som blir veldig tørr i huden selv om jeg dusjer i lunket vann uten såpe. Jeg har atopisk eksem så huden min blir rød og kløende i kontakt med vann.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bestemmer da ikke du. Folk er forskjellige vettu 

Anonymkode: a009d...c3c

Ok, bedre å gå rundt og stinke da.

• Liker 2
Skrevet

Dusjer etter behov. Sitter jeg inne alene i 3 dager så dusjer jeg ikke nødvendigvis. På dager som disse når det er skole/jobb og soling så kan det fort bli 3 ganger på en dag! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, bedre å gå rundt og stinke da.

Det er også individuelt. Er ikke alle som stinker 36-48 timer siden forrige dusj. Noen stinker selvom de dusjer hver dag. Alle er forskjellige.

• Liker 2
Skrevet

Ser an hvor skitten jeg føler meg og hva jeg skal den dagen. Skal jeg på jobb feks dusjer jeg på morgenen uansett, men i dag skal jeg ta en skikkelig vårrengjøring så da gidder jeg ikke. Lukter ikke svette under armene mine eller noe, litt klam i varmen men det hadde jeg vært uansett :P 

• Liker 1
Skrevet

2 ganger hvis jeg trener tidlig på dagen og er ute med solkrem osv senere på dagen. Da dusjer jeg av svette og solkrem på kvelden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...