Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr ca 10 ganger. Når jeg startet å møte han var jeg helt bevisst på å ikke bli for glad i han. Ta det litt som det kommer osv. For å ikke ende opp som nå!

Har jo klart å falle skikkelig for han! Vil at det skal bli oss, men han virker ikke interessert lengre.

Kjører nesten forbi han i dag pga jobb så spurte om vi kunne ta en kaffe etter jobb. Fikk bare et skal sjekke opp og si i fra svar.

Han vet at jeg er interessert i han, men hadde tenkt å prøve å manne meg opp til i kveld og ta intitiativ til litt mer fysiske ting i dag. 

Hva burde jeg gjøre nå! Jeg vil ikke gå igjennom dette en gang til hvor han ikke er interessert og jeg blir sittende gråtende i ukes vis. Burde jeg bare avslutte det hele før det blir enda værre for meg?

Anonymkode: cfcaf...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er å si "jeg har fått veldig sansen for deg og kan se for meg å falle for deg, hva føler du om det og hva tenker du om den relasjonen vi har?" og "er du følelsesmessig og praktisk klar for å forplikte deg og etablere deg med en dame eller tar du livet som det kommer og nyter i mellomtida?" 

Anonymkode: 63b33...778

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😊

ts

Anonymkode: cfcaf...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr ca 10 ganger. Når jeg startet å møte han var jeg helt bevisst på å ikke bli for glad i han. Ta det litt som det kommer osv. For å ikke ende opp som nå!

Har jo klart å falle skikkelig for han! Vil at det skal bli oss, men han virker ikke interessert lengre.

Kjører nesten forbi han i dag pga jobb så spurte om vi kunne ta en kaffe etter jobb. Fikk bare et skal sjekke opp og si i fra svar.

Han vet at jeg er interessert i han, men hadde tenkt å prøve å manne meg opp til i kveld og ta intitiativ til litt mer fysiske ting i dag. 

Hva burde jeg gjøre nå! Jeg vil ikke gå igjennom dette en gang til hvor han ikke er interessert og jeg blir sittende gråtende i ukes vis. Burde jeg bare avslutte det hele før det blir enda værre for meg?

Anonymkode: cfcaf...573

Han er ikke interessert dessverre. Snakker av erfaring. Er en mann interessert så går han igjennom ild for å bare se deg. Det vil du merke tro meg. 

De jeg har møtt som ikke tar initiativ eller sier at de skal se osv, kommer fram til slutt ikke er interesserte lenger. Det spiller ingen rolle om han sier fine ting, møter deg mange ganger eller kjøper roser og spanderer når han ikke tar det steget. Da hadde han mast på deg om å flytte sammen osv.

Anonymkode: b29c0...8f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke interessert dessverre. Snakker av erfaring. Er en mann interessert så går han igjennom ild for å bare se deg. Det vil du merke tro meg. 

De jeg har møtt som ikke tar initiativ eller sier at de skal se osv, kommer fram til slutt ikke er interesserte lenger. Det spiller ingen rolle om han sier fine ting, møter deg mange ganger eller kjøper roser og spanderer når han ikke tar det steget. Da hadde han mast på deg om å flytte sammen osv.

Anonymkode: b29c0...8f5

Stemmer dette virkelig på alle?

Eksen min var ikke sånn, alikevel var vi sammen kjempe lenge og hadde det veldig fint sammen.

At det stemmer med daten nå, det gjør det nok.

TS

Anonymkode: cfcaf...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/31/2018 at 9:11 AM, AnonymBruker said:

Har møtt en fyr ca 10 ganger. Når jeg startet å møte han var jeg helt bevisst på å ikke bli for glad i han. Ta det litt som det kommer osv. For å ikke ende opp som nå!

Har jo klart å falle skikkelig for han! Vil at det skal bli oss, men han virker ikke interessert lengre.

Kjører nesten forbi han i dag pga jobb så spurte om vi kunne ta en kaffe etter jobb. Fikk bare et skal sjekke opp og si i fra svar.

Han vet at jeg er interessert i han, men hadde tenkt å prøve å manne meg opp til i kveld og ta intitiativ til litt mer fysiske ting i dag. 

Hva burde jeg gjøre nå! Jeg vil ikke gå igjennom dette en gang til hvor han ikke er interessert og jeg blir sittende gråtende i ukes vis. Burde jeg bare avslutte det hele før det blir enda værre for meg?

Anonymkode: cfcaf...573

Manglende evne eller vilje til konkretisering er et gigantisk rødt flagg om at han enten ikke er interessert nok (i forhold til hva du uttrykker du vil), eller at han har alternativer han trenger å klargjøre først.

Men hvis han allerede har truffet deg 10 ganger og dere ennå ikke er fysiske så er det et par muligheter til her. Enten at han er usedvanlig tålmodig og har de reneste hensikter i hva han vil med deg, selv om han mangler et par antenner for hvordan han bør kommunisere når det gjelder å unngå at du blir usikker.

Eller at han selv er veldig usikker på hva DU vil, siden dere er på tiende date og det høres ut som dere ennå ikke har eskalert relasjonen til noe særlig fysisk.

Som alltid lønner det seg nok å prate med han om dette og bekymringene dine.

Endret av Kreator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kreator skrev:

Manglende evne eller vilje til konkretisering er et gigantisk rødt flagg om at han enten ikke er interessert nok (i forhold til hva du uttrykker du vil), eller at han har alternativer han trenger å klargjøre først.

Men hvis han allerede har truffet deg 10 ganger og dere ennå ikke er fysiske så er det et par muligheter til her. Enten at han er usedvanlig tålmodig og har de reneste hensikter i hva han vil med deg, selv om han mangler et par antenner for hvordan han bør kommunisere når det gjelder å unngå at du blir usikker.

Eller at han selv er veldig usikker på hva DU vil, siden dere er på tiende date og det høres ut som dere ennå ikke har eskalert relasjonen til noe særlig fysisk.

Som alltid lønner det seg nok å prate med han om dette og bekymringene dine.

Vi har vært fysiske, hatt sex og slik! Ble bare litt feil  skrevet. Det er bare at jeg har ikke turt å ta initiativ.

uansett så har det gått rett vest! 

Så jeg har bare grått siden i går, har tatt dette mye mye tyngre enn jeg overhode trodde jeg kom til å ta dette også.

vi skal møtes i morgen da😩

ts

Anonymkode: cfcaf...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi har vært fysiske, hatt sex og slik! Ble bare litt feil  skrevet. Det er bare at jeg har ikke turt å ta initiativ.

uansett så har det gått rett vest! 

Så jeg har bare grått siden i går, har tatt dette mye mye tyngre enn jeg overhode trodde jeg kom til å ta dette også.

vi skal møtes i morgen da😩

ts

Anonymkode: cfcaf...573

Ok, med den ekstra informasjonen tror jeg dessverre du bør stålsette deg på å bli skuffet. De fleste menn klarer fint å være "på" og vise interesse når den er ekte og altoppslukende, akkurat som med dere kvinner. Og selv om vi da er busy så forsøker nok de fleste menn å svare på en måte slik at kvinnen skal føle seg trygg og komfortabel, ikke motsatt.

Hvis du ikke føler deg trygg og komfortabel med han etter ti dater og med en andel intimitet, så har du nok plukket opp det faktum at han bare er "litt" interessert, dvs at du er en herlig lekevenn, men at han mest sannsynlig ikke er interessert i noe mer.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kreator skrev:

Ok, men den ekstra informasjonen tror jeg dessverre du bør stålsette deg på å bli skuffet. De fleste menn klarer fint å være "på" og vise interesse når den er ekte og altoppslukende, akkurat som med dere kvinner. Og selv om vi da er busy så forsøker nok de fleste menn å svare på en måte slik at kvinnen skal føle seg trygg og komfortabel, ikke motsatt.

Hvis du ikke føler deg trygg og komfortabel med han etter ti dater og med en andel intimitet, så har du nok plukket opp det faktum at han bare er "litt" interessert, dvs at du er en herlig lekevenn, men at han mest sannsynlig ikke er interessert i noe mer.

Det har  gått feil vei altså og jeg vet han ikke er intr nå. Eneste han sa er at en jente kan alltid på virke en gutt.. joa stemmer virkelig får jeg si..

Av en eller annen grunn får jeg denne følelsen:

At han gjør dette med alle, han er drit redd for at det skal bli som med eksen sin( forstår han virkelig der, men alle jenter er ikke slik). Så når det blir « for seriøst» for han, dumper han og går til neste. Så at profilen hans er veldig gammel og han har vært singel siden( snart 5 år).

mulig jeg har helt feil, men det er dette inntrykket jeg har av han.

ts

Anonymkode: cfcaf...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har  gått feil vei altså og jeg vet han ikke er intr nå. Eneste han sa er at en jente kan alltid på virke en gutt.. joa stemmer virkelig får jeg si..

Av en eller annen grunn får jeg denne følelsen:

At han gjør dette med alle, han er drit redd for at det skal bli som med eksen sin( forstår han virkelig der, men alle jenter er ikke slik). Så når det blir « for seriøst» for han, dumper han og går til neste. Så at profilen hans er veldig gammel og han har vært singel siden( snart 5 år).

mulig jeg har helt feil, men det er dette inntrykket jeg har av han.

ts

Anonymkode: cfcaf...573

Utfordringen er at han ikke er interessert, eller i hvertfall ikke viser det. Det kan hende han ikke er interessert i noe seriøst overhodet, ikke er interessert i DEG, eller bare er for skadet eller umoden til å forsøke å komme seg videre i livet sitt etter "arrene" fra hans eks.

Han kan ha gode eller dårlige grunner. Men for din egen del så tror jeg du ikke bør prøve å rettferdiggjøre hvorfor han ikke er interessert, eller ha ett håp om at du kan "omvende" han om du gjør de rette tingene. Det er han som har utfordringene her og som - om han er interessert - bør overbevise deg, iom at han trekker seg unna.

Jeg tror det beste du kan (og bør) gjøre er å trekke deg unna og forsøke å komme deg videre. Og hvis han kommer tilbake og viser mer interesse, så legger du lista litt høyere enn til nå for intimitet etc inntil du er komfortabel med at dere vil det samme med forholdet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å ta det litt kult og ha han på vent/la han ta intiativ nå, samtidig som du kan se deg om etter andre i tilfelle han aldri klarer å bestemme seg. Det er mine 2 cents 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer dette virkelig på alle?

Eksen min var ikke sånn, alikevel var vi sammen kjempe lenge og hadde det veldig fint sammen.

At det stemmer med daten nå, det gjør det nok.

TS

Anonymkode: cfcaf...573

Nei, det stemmer ikke på alle. En del menn (og kvinner) er så redd for avvisning at de har mye forbehold, og kan virke litt uinteresserte i starten. Det er som regel en god ide å la tiden gå litt og ikke stresse. Men nå føler du med akkurat han her at han ikke er intr lenger, og det kan godt hende det stemmer. Hva om du demper din kontakt litt og ser om han kommer mer på banen? Jeg har god erfaring med å gjøre det, hvis han er intr. Hvis ikke, vil du kjenne at kontakten fader ut og da gir jo svaret seg selv.

 

Anonymkode: 6ab06...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Kreator skrev:

Utfordringen er at han ikke er interessert, eller i hvertfall ikke viser det. Det kan hende han ikke er interessert i noe seriøst overhodet, ikke er interessert i DEG, eller bare er for skadet eller umoden til å forsøke å komme seg videre i livet sitt etter "arrene" fra hans eks.

Han kan ha gode eller dårlige grunner. Men for din egen del så tror jeg du ikke bør prøve å rettferdiggjøre hvorfor han ikke er interessert, eller ha ett håp om at du kan "omvende" han om du gjør de rette tingene. Det er han som har utfordringene her og som - om han er interessert - bør overbevise deg, iom at han trekker seg unna.

Jeg tror det beste du kan (og bør) gjøre er å trekke deg unna og forsøke å komme deg videre. Og hvis han kommer tilbake og viser mer interesse, så legger du lista litt høyere enn til nå for intimitet etc inntil du er komfortabel med at dere vil det samme med forholdet deres.

For min egen ro ønsker jeg å vite. Vi skal snakke om det i morgen, men mest for si hade.

Nei tror ikke jeg kan omvende han, men er nesten sikker på at han er umoden og har gått i sin egen boble som han ikke tør å komme ut av. 

Uansett er det bare kjempe trist for han er den beste mannen jeg noen sinne har møtt

ts

Anonymkode: cfcaf...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...