Frøken M Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Ser denne normal ut? Eller burde den sjekkes? -Ser den har en liten mørk prikk i seg. Sitter på låret
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Jeg ville sjekket den for å være på den sikre siden 👍 Anonymkode: 9501d...7cc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 Føre barn prinsippet er greit å ta med seg på sånne ting. Jeg har en sånn på låret, den er sjekket og Ok. Men jeg følger alltid med den. Anonymkode: a72d7...791
Frøken M Skrevet 30. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2018 Skal ringe legen med en gang i morgen❤️ Ble bare veldig redd og bekymret da jeg så dette i stad. Er så redd det er farlig. Sikkelig vondt i magen😭
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Synes ikke den ser spesielt farlig ut, men det er alltid greit å sjekke ut når man er bekymret for sikkerhets skyld. Har den vokst, klør den, blør den? Det kan være tegn på at det er noe mer alvorlig selv om det ikke behøver å være noe galt da heller. Men som sagt, synes ikke umiddelbart den ser så skummelt ut. Anonymkode: cc12a...0c5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 4 minutter siden, Frøken M skrev: Skal ringe legen med en gang i morgen❤️ Ble bare veldig redd og bekymret da jeg så dette i stad. Er så redd det er farlig. Sikkelig vondt i magen😭 Er nok helt fin skal du se men skjønner at du blir litt redd etter medieoppslagene om føflekkreft som har vært i det siste. Anonymkode: a72d7...791
Frøken M Skrevet 30. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2018 Den sitter på jenta min på snart 6 år. Henne vokser og strekker seg så kan hende den har blitt større. Samme med en henne har rett over underlivet sitt. Men den er mer rundt og jevn farge på. Ringer lege i morgen❤️
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 14 minutter siden, Frøken M skrev: Den sitter på jenta min på snart 6 år. Henne vokser og strekker seg så kan hende den har blitt større. Samme med en henne har rett over underlivet sitt. Men den er mer rundt og jevn farge på. Ringer lege i morgen❤️ Beklager at jeg sporer av, å ikke hat meg, men vær så snill å bruk «hun», ikke «henne» i setninger som her 🙈 bra du like gjerne ringer lege flere skulle gjort det, da er det kanskje flere tilfeller som hadde blitt oppdaget tidligere. Anonymkode: a72d7...791 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #9 Skrevet 30. mai 2018 Den ser helt normal og fin ut. Jeg har vel over 20 akkurat sånne føflekker. Hverken jeg eller noen lege har hevet et lite øyenbryn av dem engang, men nå har jeg sikkert 200 føflekker, så jeg kan ikke analysere alle til punkt og prikke. Jeg har fjernet en fordi den var rød, men det viste seg å ikke være en føflekk, men en rød prikk bare, men legen var usikker og fjernet den likevel. Uansett bør man hyppig observere føflekker som er veldig store (noe din ikke er) og om de skifter form eller farge eller begynner å blø bør man få den fjernet raskt Anonymkode: ca1b6...a0a
Hulderen Skrevet 30. mai 2018 #10 Skrevet 30. mai 2018 Så små barn bruker ikke å få føflekkreft, det kommer gjerne flere år etter at man ble solbrent. Fargen er fin, men avgrensningen rundt er ikke helt jevn, og det er et faresignal. Ut fra barnets alder tror jeg ikke at du trenger å være redd. Men det er lurt å få sjekket den pga den ujevne avgrensningen. Det er også lurt å ha som vane å sjekke alle føflekker som får en til å lure.
Frøken M Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2018 Hva med denne da? Er den «rar»? Eller stor? Målte begge ca 4-5 cm i diameter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå