Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noen steder i Europa som er billig å dra til og bo i, samtidig som det skal være trygt for to jenter på 18 og 19 år. Har tenkt å reise tidlig i juli.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Miska skrev:

Lurer på noen steder i Europa som er billig å dra til og bo i, samtidig som det skal være trygt for to jenter på 18 og 19 år. Har tenkt å reise tidlig i juli.

Rhodos eller Kreta burde være innafor, mulig å finne ganske rimelige turer dit. Kypros er også trygt, men litt dyrere. 

Anonymkode: cd372...c44

AnonymBruker
Skrevet

Da gikk jeg ut fra at det var sydentur som var målet, selv om det ikke ble skrevet direkte ;)

Anonymkode: cd372...c44

AnonymBruker
Skrevet

Mallorca, Kreta, Rhodos, Kypros osv. Ville kanskje holdt meg unna de verste partystedene hvis dere ikke er der for å feste

Anonymkode: a339e...d3b

Skrevet

Hvordan er Polen som reisemål? Vurderer Gdansk :)

Gjest thejohan
Skrevet
11 timer siden, Miska skrev:

Hvordan er Polen som reisemål? Vurderer Gdansk :)

Gdansk er helt fantastisk!

Skrevet
På 30.5.2018 den 19.21, Miska skrev:

Hva med Den Haag i Nederland, stor by med masse shoppingmuligheter, store parker osv. Og kun en kort tur med bytrikken utfra sentrum finner du Schevringen (Usikker på hvordan det staves) Med kjempelaaaaaaaaang strand og strandpromenade. Og også en stor pir.

Og også kort tur unna hvis dere vil ha en dag i Amsterdam for eks.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært i gdansk, men har et par venninner som skryter veldig!! Der er det både strand og shopping! De sier at det nesten er som å være i syden :) selv har jeg vært i poznan på jentetur. Der har de et kjøpesenter som er kåret til Europas beste om jeg ikke tar feil. Koste meg masse der!! Vi var på spa, utesteder og shoppet masse :) 

Anonymkode: dff4a...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...