Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 (endret) For ca 7 år siden ble jeg sendt til psykolog etter et dødsfall. Jeg gråt hver eneste dag i 6 mnd, hadde konstant skyldfølelse og følte at jeg gjorde alt galt. Jeg slet med å sove (og begynte på melatonin). Jeg var lei meg nesten konstant og kunne si unnskyld 100 ganger i løpet av en halv time, selvom jeg ikke hadde snakket eller vært nær noen. Jeg mener også å huske at jeg hadde selvmordstanker, eller ønsker om å dø. Men nå har jeg heller ikke lest alt som ble skrevet. Er det mulig å ta kontakt med psykologen jeg hadde da for å høre hvilken vurdering han gjorde? Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Spiller det noen rolle egentlig? Anonymkode: b342e...dd1 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spiller det noen rolle egentlig? Anonymkode: b342e...dd1 Ja. Jeg vil gjerne vite hva som faktisk skjedde med meg sånn konkret.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Snakk med en fagperson/behandleren din om det Anonymkode: 444ec...65b
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk med en fagperson/behandleren din om det Anonymkode: 444ec...65b Ja, jeg får ta kontakt med psykologen jeg hadde den gangen, evt be om journal.
Psykoselig Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 Det er det jo i grunn bare de som behandlet deg som vet. Ingen her på forumet. Skjønner du ønsker svar da. Jeg har brukt mye tid de siste årene på å forstå hvorfor jeg er som jeg er. Både på egen hånd og den ene utredningen etter den andre. Når jeg nå feks blir utredet for ADD og Asperger så håper jeg faktisk på diagnosene. Jeg vet jeg har mange trekk så den er jo grei, men diagnoser utløser hjelp og ikke minst forståelse. Både for behandlerne i forhold til at jeg har respondert så dårlig på behandling, men også ovenfor meg selv. Kanskje jeg en dag kan tilgi meg selv for at jeg har blitt som jeg har blitt? At jeg ikke bare er et svakt og ødelagt menneske. Vet ikke om det gir noen mening for deg også? Sånn rent bortsett fra det åpenbare at man vil ha de rette diagnosene for å få rett behandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå