AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #21 Skrevet 31. mai 2018 "De fleste bryr seg ikke". Men noen gjør! Åpenbart. Hvordan i himmelens navn er det mulig å være så kynisk, et sånt ondt menneske, å først avvise en fyr fordi han ikke har stor nok pikk, for så å gni det inn ved å legge seg til å skreve med en annen, som tydeligvis ble "godkjent"?! At gutter og menn er usikre og engstelige for å komme ut for nettopp sånne situasjoner, er neimen ikke til å undres over! Gutten gikk gjennom 20-åra uten å ha sex nettopp etter erfaringa med denne særdeles bedritne dama. Noe å tenke over, både for dere damer som "ikke bryr dere" og for dere damer som bryr dere. Mulig det er greit å ødelegge en gutt, men finn andre metoder, vær så snill! Anonymkode: 8fda7...239
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #22 Skrevet 31. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: "De fleste bryr seg ikke". Men noen gjør! Åpenbart. Hvordan i himmelens navn er det mulig å være så kynisk, et sånt ondt menneske, å først avvise en fyr fordi han ikke har stor nok pikk, for så å gni det inn ved å legge seg til å skreve med en annen, som tydeligvis ble "godkjent"?! At gutter og menn er usikre og engstelige for å komme ut for nettopp sånne situasjoner, er neimen ikke til å undres over! Gutten gikk gjennom 20-åra uten å ha sex nettopp etter erfaringa med denne særdeles bedritne dama. Noe å tenke over, både for dere damer som "ikke bryr dere" og for dere damer som bryr dere. Mulig det er greit å ødelegge en gutt, men finn andre metoder, vær så snill! Anonymkode: 8fda7...239 Jeg må ha møtt på broren hennes. Han gjorde en big deal ut av at jeg ikke var barbert, gikk og sa det til alle vennene sine, hele vgs trinnet ertet meg, er 35 nå og helt fanatisk når det kommer til hårfjerning og å måtte se helt perfekt ut for menn. Noen folk er skikkelig rævhøl. Anonymkode: 813c5...441 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #23 Skrevet 31. mai 2018 Jeg tror ikke på den grinehistorien der på side 1. Ja det finnes en del av oss som avviser menn pga størrelsen, men ingen som gnir det inn å rakker ned på han for noe han ikke kan noe for. Så deg og dine medbrødre får ingen sympatipoeng eller sympatisex fra meg for den historien! Anonymkode: 5498a...a5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå