AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Oppdaget for få dager siden en stor kul i høyre bryst nedenfor brystvorten. På størrelse med en golfball, bare litt avlang. Bevegelig og ikke øm. Har nokså små bryster så er overrasket over å ikke ha oppdaget den før nå, men antar den kan ha vokst raskt. Har fått henvisning til mammografi av fastlegen. Jeg er så redd!! Er i starten av 30 årene og har ingen historikk med kreft i familien. Noen som har erfaring med slike kuler? Anonymkode: d50d4...a13
Gjest Chicchi Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Min venninne opplevde dette i fjor og gikk gjennom et stress-helvete helt til hun ble fortalt at det var en opphovnet lymfekjertel. Det er noe som kan skje uten forvarsel og er helt ufarlig. Om jeg husker rett var det slik at de drenerte den eller noe sånt. Ubehagelig, men ikke farlig, altså. Det kan være mange mange mange årsaker til dette, så selv om det er vanskelig er det beste du kan gjøre er å puste ut, prøve å slappe av og ringe en venn. Veldig bra at du sjekker deg, så klart. Håper alt det er gode nyheter du får! Lykke til
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget for få dager siden en stor kul i høyre bryst nedenfor brystvorten. På størrelse med en golfball, bare litt avlang. Bevegelig og ikke øm. Har nokså små bryster så er overrasket over å ikke ha oppdaget den før nå, men antar den kan ha vokst raskt. Har fått henvisning til mammografi av fastlegen. Jeg er så redd!! Er i starten av 30 årene og har ingen historikk med kreft i familien. Noen som har erfaring med slike kuler? Anonymkode: d50d4...a13 Er nok bare en ting å gjøre, ta en tur til legen. Skjønner at du er redd, men greit å få sjekka det ut så fort du kan ❤️ Lykke til!
Kontorotta Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Jeg fant også kul i brystet, i tillegg ble huden rød. Ble sendt rett på sykehuset for mammografi og ultralyd. Hos meg var det rett og slett brystbetennelse. 6 år etter jeg sluttet å amme. Min datter fant kul som 15 åring. Hun fjernet en cyste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå