Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Fastfit boka

Recommended Posts

AnonymBruker

Noen som har lest Fastfit-boka til Nicolai Høibo, og kan dele erfaringer? Jeg vil ikke kjøpe den hvis reklamen er "for god til å være sann", men hvis det er noe vettug og lurt inni der, så vurderer jeg det. Men er redd det bare er tull og fanteri.  Blir jo så nysgjerrig på denne hemmeligheten... hehe... :)

Anonymkode: 78f66...909

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette lurer jeg på også😊

Anonymkode: 326a7...c7f

Guest Anthrax

Ut ifra den promovideoen han lagde om boka, er nok "hemmeligheten" bare tre fullkroppsøkter i uka, aktiv hvile (=gåturer og aktiv hverdag) og spise ting i moderasjon. Det er ikke noe magisk med dette.

Vilali

Opp med denne! 
Nå har det jo gått litt tid; er det noen som har erfaringer? Vurderer å kjøpe den selv 🤔 

debattanten

Det er hype og ikke noe spesielt revolusjonerende. Du finner nok av info om alt du vil på nettet. Eneste han gjør er å ta noe vettug informasjon og presenterer det for folk som ikke har undersøkt noe selv, som igrunn vil si 95% av de som trener, ønsker å trene eller har gjort det tidligere med dårlig resultat.

livi123

Bare tull og tøys, 180 sider med gramtiske feil og gjentagelser som kulminerer i at du må logge inn på nettstedet for å følge ett kurs. Altså ikke en eneste såkalt hemmelighet blir avslørt. Hvis du da ikke visste fra før at du må spise mindre kalorier enn du forbruker for å gå ned i vekt... Og med hensyn til å komme fort i form; du trenger ikke trene hardt for å komme dit, dessverre er det ikke oppgitt hva du skal gjøre. Hvis noen vil ha boken gir jeg den bort med glede. De tykke papp-sidene egner seg dårlig til opptenning.

Annonse

Pauline

Enig med personen som skriver over meg her. Ikke noe revolusjonerende, nei, og ikke noe jeg ikke visste fra før.

AnonymBruker

Så denne reklamen selv i dag å man blir absolutt nysgjerrig av alt dette «skandale videoen som er tatt ned. Hemmeligheten bak fitnessverdenen de ikke ønsker skal komme ut» noe i den duren. Tenkte kvinneguiden har garantert en tråd om dette så sjekker det ut 😁 

Flere som har lest boken og vil dele sine erfaringer ? Fikk inntrykk av at det var samme våset som faktisk stemmer. «Forbedre deg selv under hver økt å spise mindre». Takk for den Sherlock Holmes. Syns det er merkelig at fyren har trent i 10-20 år uten resultater. Da har han vel bare spist seg fet er vel ikke noe mer bak enn det. Men vi alle håper jo å finne den magiske formelen på å sitte på rævva å gjøre minimalt for å komme i superform 😁

Anonymkode: cfccd...479

Pippin74

Denne boken er bare lureri. Det finnes ingen råd eller opplegg i denne boken. Det eneste som finnes er svada, og gjentakelser av hva som står på fastfit.no i gjentagende form i hele boken. Bortkastede 400kr.

Rimfakse

Makan til søppel og bortkastede penger!

Går rundt grøten hele tiden, kommer aldri til poenget og fyller boka med gjentagelser. I tillegg til at alt er gammelt nytt, er det heller ingen "hemmeligheter" som blir avslørt. Da må du kjøpe tilgang til den nette sum av 3000,-, og da kan du få en personlig tilpasset plan ellerno. 

Heller ingen pluss for elendig grammatikk!

barbent

Boka er full av gjentakelser og masse skrivefeil.

Det som står i boka er noe alle vet

Lureri for å få deg til å kjøpe tilgang på nett for kr 5750.

Edited by barbent